تیزری از کارگردان فیلم جذاب HER

تیزر جدید هوم پاد به کارگردانی اسپایک جونز یک تیزر خلاقانه و بسیار هوشمندانه است. این کلیپ 4 دقیقه ای همراه شده با پرفورمنس FKA twigs و آهنگ جدید Anderson بر روی آن. کارگردانی این کلیپ نیز بسیار فوق العاده است و از کارگردان Being John Malkovich و Her کمتر از این هم انتظار نمی رود. اسپایک جونز قبلا نیز کارگردانی تیزر عطر کنزو KENZO World را به عهده داشته است.

نمایش این تیزر در تلویزیون و یوتوب از 2 روز پیش آغاز شد و نزدیک به 5 میلیون بازدید داشته است. آهنگ جدید Anderson که موسیقی متن این کلیپ است نیز یک آهنگ بسیار جذاب است که در هیچ کجا به غیر از اپل موزیک نمی توانید آن را پیدا کنید. و تاثیر بسیار مهمی در شکل گیری این تیزر خلاقانه داشته است.

یکی از نکات منفی اسپیکر هوشمند هوم پاد عدم فعالیت با سایر سرویس های هوشمند است و فقط از سیری پشتیبانی می کند که نسبت به رقبای خود یعنی الکسا و دستیار گوگل ضعیف تر است. البته شما می توانید اسپاتیفای را از طریق AirPlay بر روی هوم پاد استریم کنید. اما چه کسی می خواهد پس از پرداخت 349 دلار برای بلندگوهای به اصطلاح هوشمند این کار را انجام دهد؟ اپل می خواهد شما را از Spotify به Apple Music مهاجرت دهد و تولید هوم پاد این موضوع را پررنگ تر می کند. این تیزر جدید نیز فقط یک جنگ هوشمندانه از طرف اپل در برابر اسپاتیفای است.

همچنین بخوانید