فشن در زمین بسکتبال!

کمپانی فشن Pigalle در همکاری با کمپانی نایکی و آژانس عکاسی  Ill Studio اقدام به طراحی عجیب ترین و جذابترین زمین بسکتبال دنیا در پاریس کرده اند !

این ایده با هدف تقویت ورزش، طراحی شهری و هنر است. این زمین در بین دو ساختمان آپارتمانی قرار گرفته است، و از سال 2009 به عنوان یک بوم آزاد برای آزمایش استفاده شده است، تا زمانی که سه شرکت برای اولین برای رنگ کردن آن با هم متحد شدند!

این زمین بسکتبال باریک در خیابان دوپره در ناحیه 9 پاریس واقع شده است و برای طرح های رنگی و طراحی جذابش در شهر به خوبی شناخته شده است.

کمپانی فشن Pigalle همیشه در مورد بسکتبال مشتاق بوده. استفان اشپول، بنیانگذار و طراح کمپانی پیگال از زمانی که او یک کودک بود، همیشه مشتاق ورزش کردن و تمرین بوده است و برای چندین سال در حال تمرین دادن به  بچه ها و بازی کردن در زمین های بسکتبال بوده است.


همچنین تماشا کنید»

تصاویری بسیار زیبا از ورزش هیجان انگیز تریکینگ / Tricking

بهترین های اسنوبرد مسابقات اکس گیمز 2020 آسپن

نقاشی های خیابانی جالب در ارتباط با جام جهانی !


فروشگاه اصلی پیگال در جلوی زمین بسکتبال در خیابان هنری مونیر قرار دارد و حتی در سال 2014 یک لاین “Pigalle Basketball” را راه اندازی کردند. این نام تجاری همچنین یک سری کفشهای بسکتبال برای Nike سه سال پیش طراحی کرده بود.

این زمین قبلا با رنگ های اولیه تزئین شده بود اما اینبار، حاوی رنگ نارنجی سوخته، فوزیه، زرد قناری و آبی تیره است، برای طراحی جذابترین زمین بسکتبال دنیا در پاریس از اثر “مردهای ورزشی Kasimir Malevich” ایده گرفته شده است.

Kazimir Malevich: Sportsmen 1930