سرطان پروستات و جلوگیری از ابتلا به آن !

یکی از بزرگترین بیماری های مردان که ریسک ابتلا به آن بسیار زیاد است ،سرطان پروستات است. اما شما می توانید با تغییر عادات تغذیه ای خود به راحتی ریسک ابتلا به این سرطان را کاهش دهید. اما این مواد غذایی کدامند ؟ برای پیشگیری از سرطان پروستات باید این مواد غذایی را مصرف کنید :

سرطان پروستات در مردان بالای 50 سال بیشتر دیده می شود.برای پیشگیری از سرطان پروستات داشتن یک عادت تغذیه ای مناسب می تواند تا حدود زیادی ریسک ابتلا به این بیماری را کاهش دهد.اما این عادات غذایی کدامند ؟ برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات این مواد غذایی را مصرف کنید :

گزنه

ریشه گیاه گزنه در میان گیاهانی قرار دارد که خطر ابتلا به سرطان پروستان در مردان را تا حد زیادی کاهش می دهد.این گیاه از بزرگ شدن  سلول های پروستات  و از پیشرفت بیماری تا حد زیادی جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات این مواد غذایی را مصرف کنید

توت فرنگی

توت فرنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا ،یک محافظت کننده قوی است .توت فرنگی با ساختارشناخته شده آن از تشکیل پروستات جلوگیری می کند علاوه بر آن میوه هایی از قبیل پرتقال، هندوانه، آووکادو و گیلاس  نیز  از میوه های  توصیه شده برای بیماران  مبتلا به پروستات است.

در ادامه بخوانید :با ماسک توت فرنگی از شر لکه ها و جوش های خود رها شوید!

گوجه فرنگی پخته شده

گوجه فرنگی های پخته شده جزو مواد غذایی است که سلامتی شما را با طعم خوشمزه حفظ می کند.گوجه فرنگی های پخته شده از جمله مواد غذایی  هستند که بیماران پروستات باید از آن  استفاده کنند.سبزیجات دیگری که از تشکیل پروستات جلوگیری می کنند عبارتند از هویج، سیب زمینی و کدو که به شما توصیه می کنیم حتما این مواد غذایی را مصرف کنید.

برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات این مواد غذایی را مصرف کنید

تخمه کدو

مصرف روزانه یک مشت تخمه کدو خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا حد زیادی کاهش می دهد.براساس تحقیقات انجام شده تخمه کدو در مقابله با سرطان پروستات نقش بسزایی را ایفا می کند.

چای

براساس تحقیقات انجام شده مصرف چای سبز و چای سیاه تاثیر بسزایی در جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات در مردان را داراست.

در ادامه بخوانید : 12خاصیت شگفت انگیز چای سیاه که از آنها بی خبر بوده اید !

برای جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات این مواد غذایی را مصرف کنید

در ادامه بخوانید:

مردان بخوانند ؛ هرآنچه باید در مورد HPV زگیل تناسلی در مردان بدانید!

بهترین مواد غذایی برای افزایش و تقویت اسپرم در مردان

علائم یائسگی در مردان ؛ هرآنچه نیاز دارید در این باره بدانید!