جوایز نقدی جام جهانی 2018

32تیمی که در جام جهانی 2018 روسیه به رقابت می پردازند، تنها به خاطر اعتبار،افتخار و شانس برنده شدن جام معروف طلای 18عیار در مرحله نهایی رقابت نخواهند کرد.بلکه آنها سعی می کنند تاجایی که می توانند جایگاه بالاتری در این رقابت ها کسب کنند، تا جایزه ی نقدی بیشتری دریافت کنند.اما جوایز نقدی فیفا برای هر تیم در جام جهانی 2018 چقدر است؟


همچنین: با خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی ۲۰۱۸ آشنا شوید !


پاداش های نقدی که در جام جهانی، بزرگترین رویداد ورزشی جهان پیشنهاد می شود، در طول سالها درحال افزایش بوده است و امسال هم سروصدای زیادی به پا کرده است. امسال جوایز نقدی به طور کل 791 میلیون دلار خواهد بود. 400 میلیون دلار از این مبلغ به تیم ها براساس عملکردشان در پایان کار توزیع خواهد شد. و باقی مانده ی این مبلغ صرف بخشی از پروژه های آماده سازی، سودی برای بازیکنان وابسته به باشگاه ها و جبران خسارت باشگاه هایی که بازیکنانشان در این مسابقات آسیب دیده اند می شود.

برنده نهایی صاحب ۳۸ میلیون دلار خواهد شد که ۳ میلیون بیشتر از جایزه ی دوره قبلی در برزیل است! تیم دوم هم صاحب ۲۹ میلیون دلار و تیم سوم صاحب جایزه ۲۴ میلیون دلاری خواهد شد.


همچنین بخوانید:هزینه های میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ برای روسیه چقدر بوده است؟


این جوایز نقدی در پایان سال 2017 توسط فیفا اعلام شده است. و آماری که در ادامه مشاهده می کنید، بررسی جوایزنقدی فیفا بین سال های 1982 تا 2018 را به نمایش می گذارد. در سال 1994 زمانی که مسابقات جام جهانی در ایالت متحده برگزار شد، جوایز نقدی 71 میلیون دلار بوده است. این رقم تا سال 2006 که مسابقات در آلمان برگزار شدند به 282 میلیون دلار افزایش یافت. همانطور که مشاهده می کنید این جوایز در هر جام جهانی پرش قیمت تقریبا زیادی داشته است.

جوایز نقدی فیفا برای هرتیم در جام جهانی 2018

در سال 1982 که مسابقات در اسپانیا برگزار شدند، این جوایز فقط شامل 20 میلیون دلار می شدند و در عرض 36 سال به مبلغی بالغ بر 791 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

به نظر شما در سال 2022 یعنی جام جهانی بعدی این مبلغ چقدر افزایش پیدا خواهد کرد؟

با توجه به عملکرد خوبی که تیم ملی در بازی با اسپانیا به نمایش گذاشت، شما چه احتمالی برای عملکرد ایران در بازی با پرتغال می دهید؟ و به نظر شما ایران چه جایگاهی را در این مسابقات کسب خواهد کرد؟

ممکن است به این مطالب هم علاقمند باشید: