جی جی آبرامز jj abrams به تیم اصلی تولیدی لایو اکشن انیمه سینمایی اسم تو Your Name می پیوندد

درود بر شما دنبال کنندگان بخش انیمه مجله وارونه. با یک خبر انیمه‌ای در باب انیمه سینمایی Your Name در خدمت شما هستیم! جی جی آبرامز کارگردان مشهور تلویزیون و سینما اعلام کرد. که قصد تولید نسخه لایو اکشن پرفروشترین انیمه سینمایی تمام دوران یعنی انیمه سینمایی اسم تو Your Name را دارد. انیمه سینمایی اسم تو (Your Name) یک انیمه به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای makoto shinkai است. داستان این انیمه درباره  میتسوها میامیزو یک دانش‌آموز دبیرستانی در حومه روستای ایتوموری در کشور ژاپن است. که از زندگی در روستا خسته شده و آرزو دارد در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش‌چهره ساکن توکیو شود.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو است. زمانی که یک ستاره دنباله‌دار به زمین نزدیک می شود، آرزوها و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر می شود. در یکی از روزها میتسوها به عنوان تاکی، و تاکی در عوض میتسوها از خواب بیدار می شود. تاکی و میتسوها متوجه می‌شوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است. برای چندین روز بدن‌های آن‌ها گاه‌ و بیگاه با یکدیگر عوض می‌شد. تا اینکه بعد از ظهر یکی از روزها به طور کامل تماس آنها با یکدیگر قطع می شود …

در ادامه بخوانید» آمازون اولین تریلر سریال لایو اکشن The Tick را منتشر کرد

انیمه سینمایی اسم تو با فروشی معادل ۳۳۱ میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن، و پرفروش‌ترین انیمه سینمایی تاریخ را به خود اختصاص داده است.

آبرامز و کمپانی پارامونت، با شرکت تولیدی اصلی Toho و خالق اصلی این انیمه ماکوتو شینکای در این پروژه همکاری خواهند کرد. ژنکی کاوامورا، تولید کننده اصلی فیلم در بیانیه ای گفت: “درست مثل انیمه ، این اتفاق نیز همانند یک رویا است. جی جی آبرامز و تیم او با بازسازی استادانه خود تماشاچیان را مجذوب خواهند کرد. جلسات برگزار شده بسیار خلاقانه بوده و در آن ایده های بسیار جالبی مطرح شده است، بدون شک فیلم فوق العاده ای خواهیم ساخت”

اطلاعات بیشتری راجع به زمان انتشار و یا بازیگران نسخه لایو اکشن انیمه سینمایی اسم تو Your Name هنوز منتشر نشده است.

همچنین، آبرامز اخیرا کارگردانی قسمت جدید جنگ ستارگان را پس از ترک Colin Trevorrow از این پروژه به عهده گرفته است. کاترین کندی، مدیر کمپانی لوکاس فیلم، در بیانیه ای اعلام کرد: ” بعد از کارگردانی موفق او در Star Wars: The Force Awakens از بازگشت جی جی آبرامز به پروژه جنگ ستارگان بسیار هیجان زده شده ام”


ممکن است علاوه بر خبر تایید فیلم لایو اکشن انیمه سینمایی اسم تو Your Name به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید.