شیک پوش و خوش استایل بودن برای بعضی از افراد بسیار دشوار است.اما ما در این مطلب قصد داریم  شما را با خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018 آشنا کنیم :

1-Keisuke Honda, Japan

 “مارادونا ژاپنی”، هوندا ستاره ای استکه استعداد  شگفت انگیز او در گلزنی تنها با استایل شیک او رقابت می کند.استایل او فراتر از پوشیدن کت های چرم همراه با شلوارهای جین است ! استفاده از کت شلوار لیمویی رنگ و کفش های فوق العاده هنر اوست .او همیشه جایگاه ویژه ای در صندلی های جلو فشن شوهای برند های مطرحی چون Louis Vuitton، Lanvin و Dior دارد .او علاقه زیادی به ساعت های گرانقیمت برند لوکس گاگا میلانو دارد و این علاقه وی سبب شد تا در سال 2010 در هر دو دست خود به طور همزمان از این ساعت استفاده کند.و پاسخ او به رسانه ها در این مورد این بود که : چه کسی گفته است که فقط باید از ساعت در یک دست استفاده شود ؟

 

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

2- Alireza jahanbakhsh ،Iran

علیرضا جهانبخش ،یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018 است.او یکی از نامزدهای خوش تیپ ترین فوتبالیست های هلند است.او چه در استایل رسمی و چه در استایل ورزشی بسیار خوش سلیقه است و فیزیک ورزشکارانه او نیز کمک شایانی در این امر  کرده است.او در استایل خود به جزئیات بسیار توجه می کند و همین توجه باعث شده که یکی از خوشتیپ ترین بازیکن های ایرانی باشد.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

3-Jérôme Boateng, Germany

مجموعه شخصی بیش از 650 جفت کفش؛و یک فروشگاه شخصی شامل برندهای Supreme, Balenciaga, Balmain.این مهاجم بایر مونیخ و آلمان ادعای زیادی در زمینه استایل دارد.او یک خط تولید عینک های آفتابی بسیار زیبا و شگفت انگیز دارد.و این عینک ها را به خوبی در استایل خود استفاده می کند.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

4- Cristiano Ronaldo،Portugal

کریستیانو رونالدو یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018  است .این اعجوبه فوتبال جهان نه تنها در زمینه فوتبال بلکه در زمینه مد و فشن نیز توانایی های زیادی دارد.او در استایل های روزانه خود به جزئیات بسیار توجه می کند به عنوان مثال همواره سعی می کند رنگ کفش و پیراهن وی یک رنگ باشد.البته ناگفته نماند که فیزیک فوق العاده او نیز تاثیر زیادی در استایل وی دارد مخصوصا زمانیکه از کت و شلوار های لوکس در استایل خود استفاده می کند.او علاقه زیادی به اکسسوری هایی از جمله عینک آفتابی ،کلاه های کپ و ساعت دارد.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

5-Paul Pogba, France

علاقه مندان به مد و فشن دوست دارند تا همواره ببینند تا پل پوگبا چه می پوشد.این هافبک در استایل اسپرت خود ازخط تولید adidas X PP بسیار استفاده می کند.او علاقه زیادی به برندهای Dolce & Gabbana, Gucci, Yeezy, Supreme x، Louis Vuitton ، Givenchy دارد و در استایل خود از این برندها استفاده می کند.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

6-Héctor Bellerín, Spain

هکتور بلرین یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018 است .او یکی از بهترین های استایل خیابانی است.. از هکتور بیرین به عنوان سریعترین بازیکنان دنیای فوتبال یاد می‌شود.تلفیق شلوارهای اسپرت همراه با کت های برند گوچی یکی از مشخصه های استایل اوست.او الهه مد برای بسیاری از دوستداران استایل خیابانی است.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

7-Kylian Mbappé, France

او یکی از گران ترین نوجوانان جهان است.او یک فوتبالیست  19 ساله با درآمد بالا (فراموش نکنید که هزینه ی انتقال 180 میلیون یورو) است.او علاقه زیادی به کت و شلوارهای اسلیم ،مناسب و برندهایی مانند هوگو باس دارد.او همچنین علاقه زیادی به کت های شتری رنگ دارد. کمد لباس های او پر از لباس های هوشمند و خاکی رنگ است.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

8-Marouane Fellaini, Belgium

او عادت دارد که کت و شلوارهای تیم منچستر یونایتد را به زیبایی با کفش های اسپرت برند نیو بالانس تلفیق کند.مدل موهای او نیز باعث به وجود آمدن سبکی منحصر به فرد شده است.استفاده از پیراهن جین بر روی تی شرت یکی از علایق وی است.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

9-Eric Dier, England

 این هافبک تاتنهام و انگلیس،دارای کمد لباسی، با لباس های ساده و شیک است .او علاقه زیادی به نظم در استایل خود دارد .یکی دیگر از علایق وی استفاده از رنگ مشکی است.او یکی از مشکی پوشان خوش استایل در دنیای فوتبال است.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

10-Antoine Griezmann, France

میل شدید Griezmann به برند گوچی (او یک بار در مراسم جوایز یوفا یک کفش نقره ای بدون جوراب از این برند را پوشید ) بسیار زیاد است.او همچنین از برندهای لوکس Saint Laurent ، Louis Vuitton نیز در استایل خود بسیار استفاده می کند.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

11-Sergio Ramos, Spain

او یکی از خوش تیپ ترین ستاره های رئال مادرید است.او علاقه زیادی به لباس های ورزشی دارد و لی این امر سبب نمی گردد که از استایل های رسمی او چشم پوشی کنیم.او هیچ ترسی برای استفاده از طراحی خاص و منحصر به فرد برندها لوکس ندارد و به خوبی نیز آن ها را ارائه می دهد.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

12-Jannik Vestergaard, Denmark

استفاده از تی شرت سفید همراه با شلوارک مشکی و کت بلیزر خاکی رنگ ارکان اصلی استایل او هستند.او یک فوتبالیست فوق العاده است.او دارای درک زیبایی شناسایی است و از این ویژگی در استایل خود استفاده می کند.

خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی 2018

در ادامه بخوانید :

چگونه بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ را تماشا کنیم ؟

بررسی بهترین و بدترین پیراهن های تیم های جام جهانی ۲۰۱۸

تصاویری زیبا از بازی ایران – مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸