آیا می شود بدون داشتن رژیم غذایی شکمی صاف داشته باشیم ؟

داشتن شکمی صاف و بدون چربی در سال های اخیر بسیار مطرح شده است و همه برای رسیدن به آن بسیار تلاش می کنند. برای دستیابی به اندام مناسب و بدون اضافه وزن علاوه بر ورزش و رژیم غذایی راه های ساده تری نیز وجود دارد که شما را در این راه کمک می کند


همچنین بخوانید »

10 راه برای از بین بردن تورم و باد شکم بدون انجام حرکات ورزشی

حرکتی ۱۰ ثانیه ای برای تخت کردن شکم !!!

سیکس پک می خواهید ؟ پس با ۶ تا از بهترین تمرینات برای عضلات شکم آشنا شوید


با راهکارهای آسان و کاربردی برای داشتن شکمی صاف و بدون چربی آشنا شویم :

شکمی صاف و بدون چربی

1- نوشیدن آب به مقدار زیاد. زیرا آب باعث از بین رفتن تورم شکم و دیگر قسمت های بدن می شود.در اداکه بخوانید » راههای افزایش نوشیدن آب در محیط های کاری !

2- قوز نکنید.زیرا نشستن اشتباه و قوز کردن باعث نشان دادن چربی های شکم می شود.تا می توانید صاف و بدون قوز راه بروید و این را به بدن خود آموزش دهید. در ادامه بخوانید » فتق دیسک کمر یا ناصحیح ایستادن ؟ دلیل درد های کمر چیست ؟

3- تا می توانید درمیان وعده های خود از مغز آجیل و میوه های خشک استفاده کنید. حتما توجه کنید که این مغز ها بدون نمک باشند به عنوان مثال روزانه 10 عدد بادام خام مصرف کنید.

4- در روز حداقل 2-3 فنجان قهوه مصرف کنید.زیرا باعث عملکرد بهتر روده ها می شود و تورم شکم را از بین می برد و در عین حال چربی سوز قوی برای بدن است.در ادامه بخوانید » راه حل های فوری برای درمان یبوست !

5– غذاهای خود را به خوبی بجوید . زیرا در این صورت هوا وارد معده نمی شود همچنین سریعتر احساس سیری می کنید. همچنین بخوانید » سریع غذا خوردن می تواند احتمال چاقی را افزایش دهد