شما حتی می توانید بوسیله اپلیکیشن موبایل، صداهای ساخت خود را درون این درام ماشین آپلود کنید !

کمپانی انگلیسی Modal Electronics به تازگی محصول جدید خود درام ماشین CRAFTrhythm را معرفی کرد ، درام ماشینی با قابلیت اسمبل در  منزل در مدت زمان 10 دقیقه ! 

درام ماشین CRAFTrhythm در همراهی با محصول سال گذشته این کمپانی CRAFTsynth سینتی سایزر با قابلیت اسمبل کردن در منزل که با قیمت 79 پوند منتشر شد عرضه شده است. CRAFTrhythm درام ماشین 8 ترک، ظاهری همانند CRAFTsynth دارد ولی دارای سیکونسر 16 استپ است همچنین قابلیت آپلود سمپل های درام ساخته شده کاربر را بوسیله اپلیکیشن موبایل این کمپانی با نام CRAFTapp دارد.

درام ماشین CRAFTrhythm

هر یک از این هشت ترک دارای میکسر ، انتخاب سمپل و کنترل تنظیم خاص خود است، همچنین دارای سه حالت Pitch در کنار یک فیلتر پایین گذر و سه انولوپ برای دامنه، فیلتر و Pitch است.

دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی 16 الگو سیکونس است و از کابل MIDI به USB برای انتقال اطلاعات بهره می برد و شامل جک خروجی برای هدفون و یک لاین خروجی است که بوسیله  mini USB یا باتری AAA تغذیه می شود.

CRAFTapp اپلیکیشن این کمپانی نیز قابلیت کارکرد با این درام ماشین و سینتی سایزر سال گذشته CRAFTsynth را دارد. درای قابلیت سیکونسر برای بیت سازی است اما در بخش سینت پارامتر ها ی نظیر فیلتر مورف قابل دسترس نیست.

CRAFTapp برای هر دو سیستم عاما IOS و اندروید قابل دسترس است. هنوز قیمت این درام ماشین مشخص نشده است ولی با توجه به اعلام  Sonic State قرار است از ماه آینده روانه بازار شود.

در ادامه بخوانید : با این کیت قابل مونتاژ در ۱۸ دقیقه ترن تیبل خود را بسازید !!!