چگونه صبح ها راحت از خواب بلند شویم ؟

آیا شما نیز جزو افرادی هستید که بیدار شدن از خواب در زمستان برای شما دشوار است؟ اگر جواب شما به این سوال آری است  .اصلا نگران نباشید ما در این مطلب سعی داریم شما را با توصیه هایی آشنا کنیم که با استفاده از آن ها می توانید در زمستان به راحتی رختخواب خود را ترک کنید و از خواب بیدار شوید.


همچنین بخوانید :چه چیزی باعث بی خوابی مداوم می شود؟


توصیه هایی برای افرادی که در زمستان به سختی از خواب بیدار می شوند !

متخصص تغذیه دکتر امره ازان معتقد است که تغذیه با کیفیت و مناسب بهترین گزینه برای داشتن انرژی و تمرکز در طول روز است.مهم ترین وعده در طول روز از نظر دکتر ازان خوردن صبحانه کامل است که باعث می شود روز شما ساخته شود و بهترین کار آیی را در طول روز داشته باشید.او همچنین بیان می کند اگر شما نیز جزو افرادی هستند که بیدار شدن از خواب در زمستان برایتان دشوار است حتما به توصیه های زیر عمل کنید:

1-نان سبوسدار

سعی کنید نان مصرفی شما در وعده صبحانه سبوسدار باشد .زیرا به دلیل داشتن آنتی اکسیدان و ویتامین E باعث سرحال و شاداب شدن شما در طول روز می گردد.

2-خرما و انار بخورید

توصیه هایی برای افرادی که در زمستان به سختی از خواب بیدار می شوند !

میوه هایی که شما در طول روز مصرف می کنید تاثیر بسزایی در انرژی شما دارند.به عنوان مثال،خرما، انار، آووکادو، کیوی و غیره جزو میوه های زمستانی هستند کههمه آنها حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، پلی فنل ها هستند و تاثیر بسزایی در سلامت و انرژی بدن شما دارند.آنها همچنین سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کنند وبه دلیل داشتن فیبر بالا هضم را آسان کرده و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کنند.


همچنین بخوانید:با فواید انار این میوه معجزه آسا آشنا شوید !


3-در روز 5-6 عدد فندق مصرف کنید

امگا 3 اسید چربی است که  مقاومت و تناسب اندام را برای بدن انسان فراهم می کند و عمدتا در ماهی یافت می شود.به همین دلیل سعی کنید در زمستان در هفته 2یا 3 بار ماهی مصرف کنید.همچنین می توانید با خوردن روزی 5-6 عدد فندق و یا دو عدد گردو امگا 3 لازم برای داشتن انرژی را فراهم کنید.در ادامه بخوانید :۹ پیشنهاد برای داشتن زمستانی شادتر !

4-چای زنجبیل بنوشید

بیدار شدن از خواب در زمستان

روز خود را با نوشیدن چای زنجبیل آغاز کنید.نوشیدن قهوه و چای نیز باعث زنده شدن مغز می گردد اما تاثیر آن به زودی از بین می رود زیرا کافئین در بدن باقی نمی ماند.بنابراین اگر شما روز خود را با نوشیدن چای زنجبیل آغاز کنید در طول روز سرزنده تر و شاداب تر خواهید بود.همچنین نوشیدنی های گیاهی باعث سم زدایی می گردد.

در ادامه بخوانید :