بنیانگذار گروه پینک فلوید ، ردیوهد را به دلیل اجرای کنسرت ماه گذشته خود در تلاویو مورد انتقاد شدید قرار داد !

راجر واترز ، ردیوهد را متهم به حمایت از دولت اسرائیل کرد ! گروه ردیوهد بعد از اجرای کنسرت بحث برانگیز خود در پایتخت اسرائیل در 20 جولای مورد انتقاد شدید بسیاری از هنرمندان بخصوص راجر واترز قرار گرفت.

تام یورک در توییتی پیش از کنسرت در اسرائیل اعلام کرد : ” اجرای ما در اسرائیل دلیلی بر تائید دولت آنها نیست همان طور زمانی که ما در آمریکا کنسرت داریم دلیل بر تایید ترامپ نیست” !

اما راجر واترز با تام یورک مخالف است او در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد : “این اشتباه است که فکر کنید اجرا در اسرائیل دلیل بر تایید این دولت اشغالگر نیست بلکه کاملا برعکس اجرای شما باعث شد تا سخنگوی این دولت اشغالی بگوید که او و دولت اسرائیل چقد خوشحال هستند و این بهترین اتفاقی بود که برای تایید سیاست ها و دیپلماسی عمومی آنها اتفاق افتاد، و این اجرا برای آنها بهانه ای می شود تا به جهانیان به دروغ نشان دهند که دموکراسی مردمی فوق العاده ای دارند”

در ادامه او می افزاید : دولت اشغالگر بیانه ای ارسال می کند که شما آنها را تایید کرده اید هرچند که شما بگویید نه اما با این اقدام خود شما موقعیت را در اختیار این دولت قرار دادید تا تبلیغات گسترده ای برای رسمیت خود منتشر کند، هر شخصی با اندیشه های پیشرو در مورد حقوق بشر به طور جدی ردیوهد را مورد انتقاد قرار خواهد داد، زیرا شما قدم اشتباه را برداشتید”

واترز همچنین اظهار نظر یورک را در ارتباط با مساوی دانستن وضعیت آمریکا با اسرائیل رد کرد و گفت : ” مردم آمریکا هرگز از هنرمندان دخواست نکردند که به آمریکا نیایید چون ما در اشغال هستیم !!! ساکنین فلسطین بوسیله رژیم اسرائیل به اشغال درآمده اند و از همه هنرمندان درخواست کرده اند تا به کشور آنها نیایند و این رژیم را تایید نکنند ! اما با این حال شما حتی به درخواست مردم این سرزمین اشغالی احترام نگذاشتید” !!!

 

در ادامه تماشا کنید : راجر واترز مخا لفت خود با دونالد ترامپ را با موزیک ویدیو جدیدی به نام “خوک” به نمایش گذاشت