شما هرگز این کلمات ساده را فراموش نخواهید کرد !

نظریه نسبیت را فراموش کنید! زمانی که نوبت به رمزگشایی کهکشان می رسد هیچ چیزی پیچیده تر از انسان نیست. خوشبختانه دانشمند و نابغه آلمانی آلبرت انیشتین نظریه خود را برای دستیابی به خوشبختی ، شادی و رضایت از زندگی ارائه کرده است – و این نظریه هیچ ربطی به فیزیک ندارد!

پس از 95 سال، یک فروشنده ناشناس دو دست نوشته از آلبرت انیشتین را به حراج گذاشته است. و شما نمی توانید حدس بزنید چه چیزی بر روی آنها نوشته شده است !

انیشتین در یک تور سخنرانی در سال 1922 در توکیو حضور داشته، زمانی که یک پیک ژاپنی پیامی را به دست وی در هتل امپریال می رساند ، انیشتین در می یابد که پولی همراه خود ندارد تا به این پیک پاداشی بدهد در عوض او قلم خود را بیرون می آورد و چند نکته در ارتباط با زندگی را برای او یادداشت می کند.

انیشتین دو نکته را برای او یادداشت کرد !

1-“یک زندگی آرام و مقتدرانه، لذت بیشتری را نسبت به پیگیری موفقیت همراه با ناآرامی پایدار به ارمغان می آورد،” او این یادداشت ها را به زبان آلمانی برای این پیک ژاپنی نوشته بود!

2 – هر جا که اراده وجود دارد، راهی نیز وجود دارد !

فروشنده ای که این یادداشت ها را به حراج گذاشته ، و نسبت فامیلی با این پیک داشته می گوید: ” زمانی که انیشتین این یادداشت ها را به پیک ژاپنی می داده به او گفته اگر خوش شانس باشی این یادداشت ها بسیار با ارزش تر از یک تیپ معمولی برای تو خواهد بود”

این کلمات انیشتین از بسیاری از پیامدهای خودآموزی و پیشرفت حرفه ای خبر می دهند و به خوشبختی واقعی اشاره می کنند ؛ اساسا او همه ی ما را به تمرکز بر روی انجام کار خوب تشویق می کند حتی اگر این کار بسیار سخت باشد، به جای اینکه به تعقیب شهرت، پول، و سایر محصولات دیگر بپردازید، که باعث می شود شما رضایت کمتری را در زندگی خود داشته باشید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید