چگونه بلندتر دیده شویم ؟

زنان قد کوتاه می دانند که خرید کردن و انتخاب لباس مناسب برای آن ها بسیار دشوار است. زیرا اغلب آن ها با اشتباهات رایج در انتخاب لباس باعث می شوند از آنچه که هستند کوتاه تر دیده شوند.ما در راهنمای استایلی برای زنان قد کوتاه مطالبی را جمع آوری کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید علاوه بر خوش استایل بودن بلند تر نیز دیده شوید پس با ما همراه باشید :

یکی از راه های بلند دیده شدن پاها استفاده از کمربند است .شما می توانید از کت های اور سایز استفاده کنید و کمر خود را با استفاده از کمربند باریک تر نشان دهید بدین ترتیب پاهای شما بلند تر دیده خواهد شد.

راهنمای استایلی برای زنان قد کوتاه

استفاده از کفش های نوک تیز و یا نیم بوت های نوک تیز یکی از راه های فوق العاده برای بلند نشان دادن پاهای شما است.شما می توانید این مدل کفش ها را با دامن های کوتاه و پیلیسه ست کنید 

شلوارهای کوتاه و جذب را امتحان کنید .شاید این گفته به نظر شما غیر منطقی به نظر آید، اماشلوار هایی با این استایل شما را بلندتر نشان خواهد داد .

راهنمای استایلی برای زنان قد کوتاه

استفاده از شلوار و دامن های فاق بلند بهترین گزینه برای اندام شما است. زیرا باعث می شود پاهای شما بلندتر دیده شود.جنس شلوار و دامن ها اهمیت ندارد مهم فاق بلند بودن آن ها است.هر مدل لباسی که کمر شما را باریک نشان دهد باعث بلند نشان دادن پاهای شما می گردد.

راهنمای استایلی برای زنان قد کوتاه

استفاده از رنگ سیاه در استایل بهترین گزینه برای زمان هایی است که نمی دانید چه بپوشید.زیرا شلوار و پیراهن مشکی باعث بلندتر نشان دادن قد شما می شود.

پوشیدن لباس ها بر روی هم مناسب اندام شما نیست .شما می توانید از ترند لباس های اور سایز استفاده کنید اما پوشیدن لباس ها بر رو ی یکدیگر باعث کوتاه تر نشان دادن شما می گردد.در ادامه بخوانید:راهنمای استایل های زمستانی با پالتوهای اور سایز و بلند!

استایل کیم کارداشیان همواره مورد انتقاد بوده است اما آیا تا به حال متوجه قد کوتاه بودن وی شده اید ؟دلیل آن استفاده از پالتوهای بلند است .پالتوهای بلند شما را از آنچه که هستید بلندتر نشان خواهد داد.علاوه بر بلندتر دیده شدن ترند نیز خواهید بود.

استفاده از کفش های پاشنه بلند باعث بلند دیده شدن شما می شود همه این را می دانیم اما اگر راه رفتن با این کفش ها برایتان بسیار سخت است، می توانید از کفش هایی با پاشنه نرمال که جزو ترندهای امسال هستند استفاده کنید و شیک و طریف دیده شوید.در ادامه بخوانید :با ترندهای کفش های بوت و نیم بوت پاییز و زمستان ۲۰۱۷/۲۰۱۸ آشنا شوید !

 

 

در ادامه بخوانید :