موسسه پنتون رنگ های پاییز و زمستان 2017/2018 را معرفی کرد.

طراحان برندهای مشهور جهان ،طراحی های خود برای پاییز و زمستان 2017/2018 را برای طرفداران مد به نمایش گذاشتند.همچنین موسسه رنگ پنتون نیز رنگ های ترند پاییز و زمستان 2017/2018 را معرفی کرد.در ترند رنگ های پاییز و زمستان علاوه بر رنگ های قرمز ،سفید و مشکی رنگ های جالبی نیز وجود دارند که در این مطلب با آن ها آشنا می شویم .از لحاظ رنگی ،پاییز وزمستان 2017/2018 بسیار جالب و رنگارنگ است.

با توجه به سرد بودن هوا در پاییز وزمستان 2017/2018 این رنگ ها روزهای سرد را گرم می کنند.رنگ انتخابی پاییز وزمستان امسال بر اساس اعلام موسسه پنتون ،رنگ اناری است.اناری در واقع یک تن زنده از رنگ قرمز است که باعث جلب توجه نگاهها به سمت شما می شود.نمی شود از رنگ اناری صحبت کرد و از رنگ قرمز به راحتی گذشت.زیرا رنگ قرمز نیز جزو جدایی ناپذیر رنگ های پاییز وزمستان امسال است.


همچنین بخوانید :ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟


رنگ های ترند پاییز و زمستان 2017/2018

حالا  که صحبت از رنگ های گرم و شاد است بهتر است رنگ نارنجی را نیز فراموش نکنیم زیرا رنگ نارنجی نیز در ترند رنگ های پاییز وزمستان امسال جای دارد . بر اساس گفته کارشناسان مد رنگ های کلاسیک مانند طوسی ،آبی لاجوردی و قهوه ای نیز مانند همیشه در ترند رنگ های امسال وجود دارند اما شما می توانید از تناژ های روشن تر این رنگ ها استفاده کنید.


در ادامه بخوانید :شرکت پانتون رنگ سال ۲۰۱۸ را بنفش اعلام کرد !


تناژهای رنگ صورتی نیز که در تابستان امسال بسیار ترند بوده اند نیز همچنان جایگاه خود را در دنیای مد حفظ می کنند و جزو رنگ های ترند پاییز و زمستان 2017/2018 جای دارند.به عنوان مثال شما می توانید از ترکیب رنگ های قرمز و صورتی  برای پاییز و زمستان استفاده کنید و بسیار شیک باشید.

رنگ سبز و تناژهای آن  نیز جزو ،رنگ های پاییز وزمستان امسال است .علاوه بر آن رنگ های آبی نیز در این ترند وجود دارند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید