این رکوردر حتی بوسیله اپلیکیشن توسط اپل واچ کنترل می شود!

اولین محصول رولند در سال 2018 یک سینتی سایزر نیست! بلکه یک رکوردر دستی است. رکوردر دستی رولند R-07 با قابلیت کنترل توسط گوشی بواسطه قابلیت عملکرد بی سیم مورد توجه است. این رکوردر قابلیت کنترل بوسیله اسمارت فون و اتصال از طریق بلوتوث به اسپیکر و هدفون برای پخش را دارد.

[aparat id=”fge6V”]

قابلیت کنترل از راه دور بوسیله گوشی اجازه می دهد تا رکوردر را در جای دلخواه قرار دهید و به راحتی با فشردن دکمه ضبط توسط گوشی آن را فعال کنید همچنین رولند برای افزایش عملکرد از راه دور یک اپلیکیشن اپل واچ را برای کنترل این رکوردر طراحی کرده است.

رکوردر رولند R-07 همچنین دارای قابلیت حالت تک لمسی (one-touch scene mode) است که این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تنظیمات پیش فرض رکوردر را برای حالت های مختلف انتخاب کند. که این ویژگی تنظیمات مختلفی را برای: نرخ نمونه (sample rate)، حالت ضبط (record mode) لیمیتر یا محدود کننده ( limiter) حذف فرکانس های پایین ( low cut) و تنظیم میزان ورودی برای موقعیت های مختلف انجام میدهد. شما همچنین می توانید تنظیمات شخصی خودتان را ذخیره کنید و آن را در جزو تنظیمات پیش فرض قرار دهید.

رکوردر دستی رولند R-07 با قابلیت کنترل توسط گوشی

علاوه بر ویژگی های ذکر شده رکوردر دستی رولند R-07 دارای ویژگی ها دیگری نظیر : دو میکروفون برای ضبط استریو، پشتیبانی از فرمت MP3 و WAVE ، تیونر و مترونوم، ورودی AUX و خروجی برای هدفون، اسپیکر داخلی و قابلیت کار با USB و دو عدد باتری سایز AA را دارد.

رولند هنوز زمان انتشار و یا قیمت این محصول را مشخص نکرده است. به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید :