قراردادی که باعث شد بنیان گذار و مدیر عامل ساند کلاد تعویض شود !!!

ساند کلاد قرارداد سرمایه گذاری 169.5 میلیون دلاری را با بانک جهانی بازرگانان The Raine و شرکت سرمایه گذاری مستقر در سنگاپور Temasek به امضاء رسانید. که این قرار داد شرکت را قادر می سازد تا فعلا راه خود ادامه دهد.

ساند کلاد در بلاگ خود دیروز بیانیه ای را منتشر کرد و اعلام کرد : ” این سرمایه گذاری یک آینده قوی و مستقل برای ساند کلاد را تأمین می کند، تامین مالی عمیق تر و بازاریابی برای هسته اصلی پلتفرم که توسط میلیون ها سازنده موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد هدف اصلی ما است “

این کمپانی همچنین اعلام کرد Alexander Ljung مدیر عامل و بنیانگذار ساند کلاد که از سال 2007 رهبری این مجموعه را بر عهده داشته جای خود را به Kerry Trainor اپراتور کهنه کار سرویس های دیجیتالی می دهد، و همچنین Michael Weissman قرار است به عنوان مدیر اجرایی به این تیم اضافه شود، در حالی که  Ljung به عنوان مدیر پشت میز نشین به فعالیت در این شرکت ادامه خواهد داد.

البته لازم به ذکر است که این قرارداد می تواند ساند کلاد را برای مدتی از خطر دور کند ولی آنها به واسطه این قرارداد بی رحمانه مجبور به برکناری مدیرعامل و همچنین واگذاری بیش از 50 درصد از سهام شرکت شدند!

ماه گذشته ساند کلاد مجبور شد بخش اعظمی از کارمندان فنی خود را اخراج، و دفاتر خود را تعطیل کند، همچنین گزارشاتی مبنی بر اینکه این شرکت فقط 50 روز توانایی ادامه حیات را دارد نیز منتشر شد.

مشکلات مالی ساند کلاد از سال 2014 آغاز شد و تا کنون ادامه داشته است. حالا مسئله اصلی این است که آیا این کمپانی بعد از این قرارداد خفت آور می تواند دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیرد یا خیر؟

لطفا نظرات خود در ارتباط با وضعیت ساند کلاد را با ما درمیان بگذارید