آیا می توان دامن با طرح های گلدار را با یک تی شرت با طرح راه راه پوشید ؟

مهمترین نکته در پوشیدن لباس هایی با طرح های مختلف ست کردن آنها با یکدیگر است. بله درست است طرح های این لباس ها با یکدیگر متفاوت است پس چگونه آنها را با یکدیگر ست کنیم ؟در واقع ست کردن لباس هایی با طرح مختلف یک هنر است و ریسک زیادی دارد به همین دلیل خیلی از انسان از پوشیدن آنها با همدیگر دوری می کنند.

مهمترین دلیل برای مشکل بودن ست کردن لباس با طرح های مختلف ،عادت نکردن چشمان ما به پوشیدن آنها با یکدیگر است.و ما فکر می کنیم که هیچ قانونی برای ست کردن لباس با طرح های مختلف وجود ندارد.

لباس هایی با طرح های مختلف چگونه با یکدیگر ست می شوند و چگونه باید آن ها را با یکدیگر پوشید ؟

شاید شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که پوشیدن لباس های طرح دار را ریسک می دانید به همین دلیل از پوشیدن آن ها خودداری می کنید.اما مد لباس های طرح دار همچنان ادامه دارد.به همین دلیل باید در استایل خود از آن ها استفاده کنید و از پوشیدن آن ها غافل نشوید .استفاده از لباس های طرح دار در استایل شما باعث شیک بودن شما می شود.

پر ادعا ترین ترکیب لباس هایی با طرح مختلف ،ترکیب دامن و تی شرت های طرح دار با یکدیگر است.اما اگر شما برای اولین بار قصد استفاده و پوشیدن دو طرح متفاوت با یکدیگر را دارید باید دقت زیادی به خرج دهید.زیرا پوشیدن لباس هایی با طرح های مختلف گاهی می تواند به یک فاجعه در استایل شما تبدیل شود.

بهترین انتخاب ترکیب لباس های با طرح گل با لباس هایی با طرح راه راه است.اگر شما قدرت ریسک پوشیدن این لباس ها را ندارید می توانید از یک لباس طرح دار در استایلتان استفاده کنید.ولی پیشنهاد ما به شما این است ،نترسید و لباس هایی با طرح های مختلف را با یکدیگر ست کنید و خاص باشید.

 

در ادامه بخوانید : چگونه با پیراهن های تابستانی شیک و متفاوت باشیم ؟