سری هدفون های HDJ-X پایونیر شامل قیمت های مختلف برای انواع کاربران است !

Pioneer DJ سری هدفون های جدیدی را روانه بازار می کند که به ادعا کمپانی از دوام فوق العاده ای برای اجراهای زنده و دیجینگ برخوردار است. سری هدفون های HDJ-X پایونیر شامل 3 مدل هستند : مدل اقتصادی HDJ-X5 با قیمت 99 یورو ، مدل میان رده HDJ-X7 با قیمت 199 یورو و مدل حرفه ای و پرچمدار HDJ-X10 با قیمت 399 دلار

کمپانی پایونیر دی جی ادعا می کند تمام این هدفون ها تحت تست مقاومت با استاندارد های ارتش آمریکا قرار گرفته اند تا مقاومت آنها تایید گردد! این هدفون ها برای مانیتورنگ روی گوش مناسب هستند و از مکانیزم مفصل چرخشی برای استفاده با یک گوش بهره می برند.

در ادامه بخوانید » پلیر پایونیر XDP-100R-K پلیر با رزولوشن پخش بالا به همراه ساپورت اپ و ویدیو 

سری هدفون های HDJ-X پایونیر
HDJ-X10

مدل پرچمدار HDJ-X10 دارای ویژگی های جذابتری نسبت به دو مدل دیگر است، کابل اتصال با قابلیت کانکتور مینی XLR و پوششی از جنس نانو مقاوم  در برابر عرق و کثیفی !

یکی از مهمترین ویژگی های HDJ-X10 قابلیت پخش بازه فرکانس از 5 Hz تا 40 kHz است که کمپانی ادعا می کند این اولین هدفونی است که قابلیت پخش این بازه فرکانسی را دارد.

سری هدفون های HDJ-X جزو سری محصولات مقرون به صرفه جدید کمپانی پایونیر دی جی نظیر میکسر جدید پایونیر DJM-۷۵۰MK۲  هستند که به تازگی معرفی شده اند و هدفشان جلب رضایت تمامی کاربران با بودجه های مختلف است.

سری هدفون های HDJ-X پایونیر از اوایل ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد.

 

در ادامه بخوانید : ۷ عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر ۲۵۰ دلار