دلیل سیاهی زیر بغل واکنش پوست به عوامل بیرونی است.

سیاهی زیر بغل یک بیماری نیست.دلیل سیاهی زیربغل واکنش پوست به عوامل بیرونی است.بسیاری از بانوان راههای زیادی را برای از بین آن امتحان می کنند.اما گاهی اوقات امتحان خیلی از راهها مشکل را حل نمی کند بلکه باعث بدتر شدن آن نیز می شود.در این مطلب شما می توانید با استفاده از راههای ساده در منزل به راحتی از شر سیاهی زیر بغل راحت شوید :

1-لیمو

لیمو به دلیل داشتن اسیدهای موجود در آن ،اولین سفید کننده ای است که به ذهن انسان می آید.قبل از حمام لیمو را به دو قسمت تقسیم کرده و به آرامی در قسمت زیر بغل خود ماساژ دهید و بعد از مدتی بشویید.لیمو باعث پاکسازی سلول های مرده پوست می گردد.

2-سیب زمینی

سیب زمینی ها نیز سفید کننده های طبیعی هستند.در کسانی که دارای پوست حساس هستند لیمو ممکن است سبب حساسیت شود بدین منظور می توانند از سیب زمینی استفاده کنند.برای سفیدی پوست سیب زمینی را رنده کنید و به ارامی به زیر بغل خود بمالید.و به مدت 10 دقیقه این کار را ادامه دهید.می توانید برای این کار از آب سیب زمینی نیز استفاده کنید.

3-خیار

یک عدد خیار را به دو قسمت تقسیم کنید و به آرامی به زیر بغل خود بمالید.می توانید از آب خیار نیز استفاده کنید و بعد از چند روز شاهد تفاوت آن باشید.

4-سرکه

برای دست یابی به پوست سفید مفداری سرکه را با آرد برنج مخلوط کنید . یک دوش آب گرم بگیرید و بعد از آن این خمیر را به زیر بغل خود بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

5-شیر

شیر به دلیل داشتن ویتامین و اسیدهای چرب تاثیر بسزایی در روشن شدن پوست زیر بغل دارد.مقداری شیر را به پنبه آغشته کنید و به زیر بغل خود بمالید و بعد از 10 دقیقه با آب ولرم بشویید.

 

در ادامه بخوانید : اگر دارای جوش و آکنه هستید، با این حقایق جالب در مورد آنها آشنا شوید !