شلوارهای ترند سال 2018

دامن ها وپیراهن های زنانه جزو جدایی ناپذیر کمد لباس های زنانه است اما زمانی که صحبت از شلوار می شود می توان گفت که شلوارها هرگز ما را ناامید نخواهند کرد.در این مطلب شما را با مدل شلوارهای ترند سال 2018 آشنا خواهیم کرد.شلوارها هم باعث می شوند که ما استایل های راحت تری داشته باشیم و هم آنها را به راحتی ست کنیم.همچنین شما می توانید شلوارها را باکفش های رسمی و ورزشی نیز به راحتی ست کنید.علاوه بر آن شلوارها جزو جدایی ناپذیر استایل خیابانی است و شما می توانید با پوشیدن آن ها استایل های خارق العاده ای خلق کنید.

همچنین بخوانید : ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟

1-شلوارهایی با جزئیات گرمکن

راحتی شلوارهای گرمکن در بسیاری از شلوارها دیده نمی شود.همچنین شما نمی توانید با پوشیدن شلوارهای گرمکن به هر مکانی بروید.نیاز شما یک شلوار شیک و راحت مانند گرمکن است.نگران نباشید خواسته شما بر آورده شده است در ترند شلوارهای 2018 شلوارهای اسپرت با راحتی گرمکن و در عین حال شیک دیده می شوند و بسیار ترند نیز هستند.این مدل شلوارها  جزو مدل شلوارهای ترند سال 2018 هستند.


همچنین بخوانید » با خوش تیپ ترین فوتبالیست های جام جهانی ۲۰۱۸ آشنا شوید !


با مدل شلوارهای ترند سال 2018 و اقسام آن هاآشنا شوید !2-شلوار جین های تیره

در سال های اخیر شلوار جین های روشن و مام استایل بسیار رواج پیدا کرده است.اما در مدل شلوار های ترند سال 2018  شلوار جین های کلاسیک و تیره بسیار رواج پیدا خواهند کرد.یکی دیگر از مزیت های شلوار جین های تیره رنگ این است که باعث لاغر نشان دادن شما می شود.علاوه بر آن می توانید آن ها را به راحتی با لباس های دیگر ست کنید.

در ادامه بخوانید : 8ترفند درباره مد و استایل که هر زنی باید بداند !

شلوارهای ترند سال 20183-شلوارهای Paperbag

در سال 2018 بسیار خوب است که شما با کلمه Paper bag آشنا شوید.paper bag در لغت یعنی کیسه کاغذی و به مدل شلوارهایی گفته می شود که فاق بلند هستند و در ناحیه کمر چین خورده وبا کمربند بسته می شوند.این مدل شلوارها بسیار راحت می باشند همان طور که می دانید ترند سال 2018 راحت بودن است.شما می توانید این شلوارها را با بلوز و تی شرت های تنگ به راحتی ست کنید.شلوارهای paper bag نیز جزو مدل شلوارهای ترند سال 2018 هستند.


همچنین بخوانید » با اکسسوری های ترند تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !


با مدل شلوارهای ترند سال 2018 و اقسام آن هاآشنا شوید !4-شلوارهای چهارخانه

پارچه های چهارخانه ما را یاد دوران مدرسه و کودکی مان می اندازد.در ترند سال 2018 شلوارهای چهارخانه جایگاه بسیار ویژه ای دارند.این شلوار ها برای استایل های شیک و اسپرت گزینه بسیار مناسبی است.شما می توانید این مدل شلوارها را با کتانی های سفید به راحتی ست کنید.لباس هایی با طرح چهارخونه را چگونه ست کنیم ؟

با مدل شلوارهای ترند سال 2018 و اقسام آن هاآشنا شوید !5-شلوارهایی با جزئیات زیاد

شلوارهای مام استایل طرفداران زیادی دارند. اما در ترند سال 2018 این شلوارها با جزئیات بیشتری به چشم می خورند .تا کردن پاچه های شلوار نیز امسال بسیار ترند می باشد.


همچنین بخوانید » با ۱۰ رنگ ترند تابستان ۲۰۱۸ آشنا شوید !


با مدل شلوارهای ترند سال 2018 و اقسام آن هاآشنا شوید !6-شلوارهای ارتشی

شلوارهای ارتشی در سال جدید جای شلوارهای مام استایل را خواهند گرفت. مهم ترین ویژگی این شلوارها راحت بودن آن ها است.اما این قانون را فراموش نکنید که هرچیزی که ترند باشد شما مجبور به پوشیدن آن نیستید.

در ادامه بخوانید :