به نظر می رسد کنجکاوی ناسا درباره مریخ تمامی ندارد.این آژانس فضایی به مدت طولانی است که دست از این سیاره قرمز نمی کشد ،تنها چند روز پس از معرفی تجهیزات جدید،برای یک کشف جدید کنفرانس خبری برگذار خواهد کرد.ناسا اعلام کرده است که یک مدرک جدید در مورد مریخ کشف کرده است ! و  شمارش معکوس برای مدارک جدید ناسا در مورد مریخ  آغاز گردیده است !

شمارش معکوس برای مدارک جدید ناسا در مورد مریخ

مدرک جدید ناسا در مورد مریخ چیست ؟

کنفرانس مطبوعاتی که در تاریخ 7 ژوئن برگزار خواهد شد، بر اساس بحث درباره یک نتیجه مهم و خاص خواهد بود.رسانه ها و عموم مردم دعوت شده اند تا در کنفرانسی که در 7 ژوئن در ساعت 14:00 برگزار می شود، سؤالات خود را بپرسند.البته در حال حاضر نمی داینم ناسا چه اطلاعاتی را درمیان خواهد گذاشت و هدف اصلی ناسا چیست ؟

اگرچه ما چند نظریه جالب در مورد آنچه ناسا افشا خواهد کرد داریم ، اما به نظر می رسد ناسا قصد دارد تا هیجان همه را به بالاترین حد برساند.یکی دیگر از موضاعات جالب نیز این است که این کنفرانس خبری در آینده ای نزدیک برقرار خواهد شد.و  این موضوع باعث تعجب بسیاری از کارشناسان گردیده است.اما بسیاری معتقدند که ناسا منابع آب زیرزمینی در مریخ کشف کرده است.همان طور که اشاره کردیم این کنفرانس در تاریخ 7 ژوئن برگذار خواهد شد و ما نیز بی صبرانه منتظر مدارک جدید ناسا هستیم.و شمارش معکوس برای مدارک جدید ناسا در مورد مریخ آغاز شده است !

بروزرسانی : ناسا سرانجام کشف جدید خود در مورد مریخ را آشکار کرد !

در ادامه بخوانید :

مدیر عامل شرکت همکار ناسا اعلام کرد: موجودات فضایی در بین ما زندگی می کنند!!!!

ادعاهای فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ درباره موجودات فرازمینی که لرزه بر اندام شما می اندازد !

فستیوال سونار در حال تلاش برای تماس با بیگانگان با ارسال موسیقی به فضا است !!!