فصل دوم سریال وست ورلد در نیمه اول سال 2018 پخش می شود !

جدا از غوغای اژدها های بازی تاج و تخت و هیولاهای سریال چیز های عجیب در سال 2016 ، سریال علمی تخیلی و وسترن وست ورلد یکی از جذابترین و خلاقانه ترین سریال های سال 2016 بود!

با وجود اینکه این سریال اقتباسی است از فیلمی به همین نام در سال 1973 ، پیچیدگی ها و جذابیت های فوق العاده ای که این سریال به همراه داشت باعث می شد بینندگان با سوالات بسیاری در ذهن خود روبرو شوند !

فصل اول این سریال تمام شد و سوالات زیادر را برای ما به جای گذاشت ولی خوشبختانه فصل دوم سریال وست ورلد توسط شبکه HBO در حال ساخت است در ادامه به نکاتی در این باره اشاره خواهیم کرد.

فصل دوم سریال وست ورلد

چه زمانی فصل دوم پخش خواهد شد ؟

تولید کنندگان این سریال هنوز زمان مشخصی را برای پخش این سریال اعلام نکرده اند اما آنها می گویند فصل دوم در اواسط سال 2018 پخش خواهد شد ! Casey Bloys مدیر پخش برنامه های شبکه HBO اعلام کرده قرار است 10 قسمت برای فصل دوم ساخته شود و من نمی توانم زمان دقیقی را برای پخش اعلام کنم اما به احتما زیاد فصل دوم در سال 2018 منتشر می شود.

آیا فیلمبرداری فصل دوم شروع شده است ؟

فیلمبرداری فصل دوم قرار است از ماه اکتبر 2017 در ایالت یوتا همان جایی که فصل اول فیلمبرداری شد آغاز شود و تا ماه آپریل 2018 قرار است طول بکشد!

آیا تریلری از فصل دوم منتشر شده است ؟

هنوز نه ! چونکه هنوز فیلمبرداری فصل دو آغاز نشده است.

آیا بازیگران فصل دوم مشخص شده اند ؟

هنوز اطلاعاتی راجع به بازیگران فصل دوم مشخص نشده است اما سرنخ هایی در دسترس است مثلا حضور Evan Woods و Thandie Newton و Ed Harris تایید شده است.

چه اتفاقاتی قرار است در فصل دوم رخ دهد ؟!

تهیه کنندگان این سریال اطلاعات زیادی را فاش نکرده اند اما آنها می گویند به طور حتم فصل دوم از جایی که فصل اول تمام شد ادامه پیدا نخواهد کرد !!! 

اگر خاطرتان باشد در قسمت آخر سریال نمای کوتاهی از حضور سامورایی ها در حال تمرین نشان داده شد، یادتان هست؟

فصل دوم سریال وست ورلد

در کتاب این داستان حضور 3 دنیا مشخص شده که فقط یکی از آنها وست ورلد است و دو دنیای دیگر مربوط به دنیای رومی ها و دیگری مربوط به قرون وستا است!!!

اما جاناتان نولان کارگردان این سریال می گوید ما دنیای رومی ها و قرون وسطی را گذاشتیم کنار و احتمالا شما با دنیای سامورایی ها روبرو خواهید بود و یا دنیای دیگری !

به روز رسانی : اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Westworld منتشر شد !