فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت 

لیام کانینگهام، بازیگر نقش داووس، برنامه زمانی را در ارتباط با فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در Comic Con نیویورک به نمایش گذاشت اعلام کرد کار بر روی فصل آخر بزودی آغاز خواهد شد. کانینگهام گفت که او تمام شش اسکریپت برای فصل نهایی را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: “ما اولین جدول زمانی را برای سه قسمت اول خوانده ایم، دومین جدول در روز دوشنبه می خوانیم، سپس تمرینات شروع می شود، سپس فیلمبرداری آغاز خواهد شد.”

اما فقط به دلیل اینکه تولید به زودی آغاز می شود، این بدان معنا نیست که ما فصل بعدی را در سال آینده دریافت خواهیم کرد.کانینگهام همچنین به TV Guide گفت که گستره وسیعی از شش قسمت در فصل نهایی به این معنی است که فیلمبرداری احتمالا تا تابستان آینده طول خواهد کشید. او گفت: “[قسمت ها] قطعا بزرگتر و طولانی تر خواهند شد” ما تا تابستان فیلمبرداری می کنیم. در فصل های گذشته ما شش ماه برای تولید 10 قسمت زمان داشتیم، ولی حالا برای تولید این 6 قسمت از فصل هشتم زمان بیشتری صرف می شود بدیهی است که قسمت ها جذاب تر و طولانی تر شود.”

فیلمبرداری فصل های بازی تاج و تخت معمولا 6 ماه زمان می برد، اما David Benioff و Dan Weiss قصد دارند یک سال و نیم برای فصل آخر بازی تاج و تخت زمان بگذارند در نتیجه فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت تا سال 2019 پخش نخواهد شد.

فصل هشتم بازی تاج و تخت توسط 3 تیم کارگردانی خواهد شد: Miguel Sapochnik برنده جایزه امی ، David Nutter به همراه Benioff and Weiss 

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید