با فلفل قرمز سرطان را فلج کنید !

بله فلفل قرمز بزرگترین دشمن سرطان است ! فلفل قرمز در مبارزه با سرطان نقش یک ابر قهرمان را دارد.زیرا مواد موجود در فلفل قرمز باعث از بین رفتن سلول های سرطانی می شوند.براساس تحقیقات انجام شده در انگلستان صحت این مطلب تایید شده است.کپسایسین ماده ای است که در فلفل قرمز یافت می شود.این ماده از بزرگ شدن تومورهای سرطانی و گسترش آن ها جلوگیری می کند.این ماده به سلول مسئول تولید انرژی، یعنی میتوکندریها، حمله می کند و با این کار باعث از بین رفتن  سلولهای سرطانی می شود.علاوه بر آن باعث درمان بسیاری از بیماری ها می گردد.

همچنین بخوانید :چهار میوه شگفت انگیز برای جلوگیری از ابتلا به سرطان !

فلفل قرمز بزرگترین دشمن سرطان

1-درمان درد

مصرف منظم فلفل می تواند ترشح آندورفین مغز را فراهم کند.آندورفین اثر تسکین دهنده درد مانند مورفین را داراست.شما می توانید بسیاری از دردهای خود را با مصرف فلفل درمان کنید.علاوه بر آن فلفل قرمز حاوی ویتامین های زیادی است و همچنین باعث کاهش کلسترول می گردد و همان طور که اشاره کردیم فلفل قرمز بزرگترین دشمن سرطان است.

2-افراد مبتلا به مشکلات معده در مصرف فلفل دقت کنند

افرادی که فلفل های تند مصرف می کنند باید از سلامت معده  و روده خود اطمینان داشته باشند.در صورت عدم سلامت معده لطفا از مصرف فلفل خودداری کنید.زیرا فلفل قرمز می تواند بیماری هایی مانند گاستریت ،هموروئید و… را افزایش دهد وسبب درد شود.

3-چربی سوزی با فلفل

فلفل باعث احساس سیری در افراد می گردد.ماده کپسایسین متابولیسم را بسیار فعال می کند و باعث  تسریع حرکت  معده و روده می شود.علاوه برآن سبب سم زدایی و از بین رفتن نفخ می گردد.با افزایش دمای بدن باعث احساس گرما مخصوصا در فصل زمستان می گردد.


همچنین بخوانید:دانشمندان راهی برای چربی سوزی در حالت نشسته (بدون تمرین) کشف کرده اند! 


4-بسیاری از بیماری ها را درمان می کند

فلفل در درمان سرماخوردگی و برونشیت بسیار مفید است.باعث کاهش ویتی گلیسیرید کلسترول می شودو بدین ترتیب باعث درمان بیماری کلسترول می گردد.با افزایش خون در بدن باعث جوانی پوست می گردد.باعث متعادل شدن قند خون می گردد.و درد های استخوانی را کاهش می دهد.یکی از بزرگترین مزایای فلفل قرمز این است که سرطان را فلج می کند و خطر ریسک حمله های قلبی را کاهش می دهد.

در ادامه بخوانید :