موز و فواید آن !

آیا تا به حال چیزی در مورد رژیم موز شنیده اید ؟شما می توانید با خوردن فقط موز در عرض 4 روز شاهد تغییرات بسیاری در بدن و اندام خود باشید.اما اگر 4 روز فقط موز بخوریم چه اتفاقی برای بدن ما می افتد ؟شما می توانید با خوردن موز فقط در 4 روز و بدون احساس گرسنگی شاهد تغییرات بسیاری در بدن و اندام خود باشید.اما فواید خوردن موز به مدت 4 روز چیست ؟

فواید خوردن موز به مدت 4 روز چیست ؟

انرژی نا محدود

74 درصد موز از آب تشکیل شده است.علاوه بر آن موز حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است که باعث می شود در طول روز انرژی زیادی داشته باشید.ورزشکاران اغلب قبل و بعد از ورزش موز مصرف می کنند و این امر سبب می شود تا آن ها انرژی لازم برای انجام حرکات ورزشی و ریکاوری را داشته باشند.اگر شما نیز احساس می کنید در طول روز انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره را دریافت نمی کنید سعی کنید در طول روز حتما موز میل کنید.

با رژیم موز 4 کیلو وزن کم کنید

رژیم موز بسیار آسان است.برای این کار کافی است تا در کنار وعده های غذایی خود 3 عدد موز بخورید و به راحتی وزن کم کنید.شما می توانید موز را به صورت خشک کرده و یا مخلوط با شیر میل کنید.بدین ترتیب مشاهده خواهید کرد که چربی های ناحیه شکم تان به راحتی از بین خواهد رفت.زیرا موز باعث احساس سیری در شما می گردد و باعث می شود در عرض 4 روز 4 کیلو وزن کم کنید.


همچنین بخوانید:8 روش آسان برای رهایی از چربی شکم که واقعا موثرند!


تنظیم سیستم گوارش

یکی دیگر از فواید خوردن موز به مدت 4 روز این است که باعث تنظیم سیستم گوارش می گردد.موز، که تاثیر زیادی در سلامتی دارد به دلیل داشتن فیبر بالا باعث تنظیم سیستم گوارش می گردد.

فواید خوردن موز به مدت 4 روز چیست ؟

باعث ترشح هورمون خوشحالی می گردد

یکی دیگر از فواید خوردن موز به مدت 4 روز این است که باعث احساس خوشحالی در انسان می گردد. و دلیل خوشحالی ترشح  هوزمون سروتونین است.اما شاید برای شما جالب باشد بدانید که رابطه مستقیمی بین احساس خوشحالی و مصرف موز وجود دارد.شما می توانید با افزایش مصرف موز در طول روز خوشحال تر باشد.

در ادامه بخوانید :

با فواید و تاثیرات پوست میوه ها آشنا شوید !!!

با ۹ میوه معجزه آسا که در مبارزه با پیری نقش بسزایی دارند آشنا شوید

با فواید انار این میوه معجزه آسا آشنا شوید !