شبکه تلویزیونی نتفلیکس هر سال سریال های زیادی را برای مخاطبان خود پخش می کند.اما در میان این سریال ها ،سریال Stranger Things دارای جایگاه ویژه ای است.این سریال که در سال 2016 شروع به پخش کردو در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرد.این سریال توسط Duffer Brothers ساخته شده که تا کنون 17 قسمت آن پخش شده است.اگر شما نیز به این سریال علاقه دارید پس فیلم هایی در این سبک را نیز می پسندید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things آشنا کنیم.حتی می توان گفت که Duffer Brothers در ساخت سریال Stranger Things از این فیلم ها الهام گرفته اند .

1-Ghostbusters

یا  شکارچیان روح داستان فیلم در مورد دکتری به نام پیتر ونکن و دوستان اوست که به دلیل نار کار آمد بودن از دانشگاه اخراج شده اند و تصمیم می گیرند که شرکتی به نام Ghostbusters افتتاح کنند.این فیلم در سال 1984 تولید شده است.این فیلم کاندیدای 2 جایزه اسکار است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

2-Gremlins

رند پلتزر (هویت آکستون) مخترعی ناکام است.در شب سال نو  او یک موجود کوچک را به نام Gizmo به عنوان هدیه ای برای خانواده اش اختراع می کند.3 قانون مهم در مورد این موجود دوست داشتنی وجود دارد اول اینکه نخوردن غذا بعد از نیمه شب ،قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ،ننوشیدن آب بیش از چند قطره .اگر هر یک از این قانون ها شکسته شود اتفاقات ناگواری روی خواهد داد و…. این فیلم در سال 1984 ساخته شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

در ادامه بخوانید :موسیقی متن فصل دوم سریال Stranger Things را بصورت کامل گوش کنید !

3-I Am Not A Serial Killer

یا من یک قاتل سریالی نیستم یک فیلم ایرلندی به کارگردانی بیلی اوبرایان است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.داستان فیلم در مورد نوجوانی جامعه ستیز است که درگیری اصلی او با قاتلان سریالی است.او سعی دارد که قاتلان زنجیره ای را پیدا کند و در همین راستا  واقعیتی عجیب در مورد همسایه خود را کشف می کند .این فیلم در سال 2016 منتشر شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

4-Midnight Special

یا ویژه نیمه شب یک فیلم علمی–تخیلی درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جف نیکولز است.داستان فیلم در مورد یک پسر و پدر فراری است.زیرا پدر متوجه می شود که پسر وی دارای نیروهای بسیار عجیب و خارق العاده است.این فیلم در سال 2016 منتشر شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

5-Explorers

 یکی از فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things فیلم کاوشگران است . کاوشگران فیلمی در سبک علمی–تخیلی و ماجراجویی به کارگردانی جو دانته است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد.بن و ولفگانگ دو ماجراجوی کوچک هستند که تنها رویاها آن ها رفتن به فضا است.رویاهای بزرگ در مورد فضا در آزمایشگاهی کوچک که در خانه خود ساخته اند به واقعیت بسیار نزدیک است.بن یک شب رویای خود که پرواز به فضا است را برای ولفگانگ تعریف می کند و….

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

در ادامه بخوانید : 5دلیل قانع کننده برای تماشای سریال Gunpowder با بازی کیت هرینگتون

6-The Burbs

فیلم در مورد یک محله آمریکایی است که ساکنین آن بسیار عجیب و غریب هستند.و خانواده ای به تازگی وارد این محله می شوند و…..این فیلم در سال 1989 ساخته شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

7-The Monster Squad

یک فیلم ترسناک کلاسیک با حضور دراکولا می باشد  که  او می خواهد  در این فیلم دنیا را تسخیر کند.و این تنها هدف دراکولا است اما او به تنهایی قادر به انجام این کار نیست. به همین دلیل تصمیم می گیرد یک تیم از جانوران افسانه ای به وجود آورد.این فیلم در سال 1987 منتشر شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

8-The Goonies

یک گروه از نوجوانان ناسازگار به دنبال یک پیگیری جدید و سرگرم کننده چند روز تصمیم می گیرند که خود را در خانه محبوس کنند.این گروه هر یک با شخصیت متفاوت، یک روز یک نقشه گنج اسرارآمیز نوشته شده توسط یک دزد دریایی ناشناس  را در اتاق زیر شیروانی پیدا می کنند و…

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

9- Monster House

 یکی دیگر از فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things  این فیلم است .حوادث عجیب و غریب در باغچه Nebbercracker رخ می دهد.به طوریکه باغچه هر چیزی را که بر روی آن قرار دارد را می بلعد. DJ والترز، که آن باغ را از طرف دیگر می بیند، در حال تلاش برای پی بردن به این موضوع است که در این باغچه چه اتفاقاتی در حال وقوع است به همین دلیل تصمیم می گیرد همراه با دوستان خود به آنجا بروند و….

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

10-Super 8

فیلمی علمی-تخیلی و مهیج به نویسندگی و کارگردانی جی. جی. آبرامز و تهیه‌کنندگی مشترک برایان بورک، استیون اسپیلبرگ و جی.جی. آبرامز است. در این فیلم جوئل کورتنی، ال فانینگ، آجی میچالکا و کایل چندلر بازی کرده‌اند.وقایع فیلم در سال ۱۹۷۹ و در منطقه اوهایو رخ می‌دهد. جو لمب پسری کم حرف است که به تازگی مادرش را در یک حادثه دلخراش در کارخانه آهن از دست داده و به همراه پدرش که معاون کلانتر شهر است زندگی می‌کند. جو توانایی زیادی در گریم و درست کردن ماکت برای فیلم‌ها دارد و همین توانایی اش باعث می‌شود تا از طرف دوستش چارلز به یک تیم فیلمسازی بپیوندد که قصد دارند با دوربین سوپر ۸ فیلمی ترسناک دربارهٔ زامبی‌ها بسازند اما چیزی که باعث می‌شود جو میل پیدا کند تا در این کار همراه شود …..

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

11- It

 یکی دیگر از فیلم های پیشنهادی برای طرفداران سریال Stranger Things فیلم It است.یک فیلم بسیار ترسناک به کارگردانی اندرس موچیتی است.داستان فیلم در مورد کودکی است که در زیر باران با قایق خود بازی می کند .ناگهان قایق کاغذی وی به درون فاضلاب می رود و کودک نیز برای گرفتن قایق به سمت فاضلاب می رود و ناگهان می بیند که قایق وی در داستان یک دلقک است وی می خواهد از آن جا فرار کند اما دلقک مانع از این کار می شود و…..

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

12-Poltergeist

یا ارواح خبیث فیلمی ترسناک به گونهٔ فراطبیعی محصول سال ۱۹۸۲ میلادی کشور آمریکا به کارگردانی توبی هوپر و نویسندگی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ است. خانواده فریل نمی دانند که خانه ای که در آن زندگی می کنند بر روی گورستان قدیمی ساخته شده است.بعد از مدتی ارواح شروع به ایجاد مشکلاتی برای اعضا خانواده می کنند و این به مشکلی بزرگ تبدیل می شود .این فیلم در سال 1982 ساخته شده است.

فیلم های پیشنهادی برای طرفدارن سریال Stranger Things

در ادامه بخوانید :

۱۰سریال جدید در سال ۲۰۱۸ که بی صبرانه منتظر شروع آنها هستیم !

سریال Fast & Furious توسط شبکه نتفلیکس در حال تولید است

بهترین سریال های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه