دیگر نگران فرزندانتان نباشید !

ویژگی ردیابی مکان به لانچر مایکروسافت برای اندروید اضافه شد. این ویژگی که در مرحله پیش نمایش قرار دارد، این ویژگی ردیابی خانواده به کاربران اجازه می دهد تا آخرین مکانی را که اعضای خانواده در آن حضور داشتند بر روی نقشه نمایش دهد . ویژگی دیگری نیز که به این لانچر محبوب اضافه شده قابلیت کنترل اپلیکیشن های استفاده شده و مدت زمان استفاده آنها بر روی گوشی است. (ویژگی مشابه Microsoft’s family account feature.)


همچنین بخوانید : محدودسازی دستگاه های هوشمند برای کودکان و نوجوانان به کمک اپلیکیشن “kidslox”


ویژگی ردیابی مکان در اندروید، مایکروسافت بخشی از یک مجموعه گسترده تر از بهینه سازی کمپانی با تمرکز بر روی خانواده در اندروید و وب است. در حالی که مایکروسافت همیشه از مسدود سازی وب سایت ها در رایانه های شخصی ویندوز پشتیبانی می کند، کمپانی این ویژگی را به اندروید نیز گسترش می دهد. ویژگی مسدود سازی برای خانواده که در مرورگر EDGE حضور دارد حالا وارد اندروید می شود، و مسدود سازی وب سایت ها را در پی سی و اندروید راحت تر از قبل می شود.

لانچر مایکروسافت برای اندروید حالا به شما امکان ردیابی مکان و اپ های استفاده شده توسط فرزندتان را می دهد !

مایکروسافت همچنین یک وب سایت اختصاصی برا کودکان با نام MSN Kids را راه اندازی کرده است، این وب سایت بطور اختصاصی برای کودکان طراحی شده تا اخبار و مطالب منتخب برای آنها نمایش داده شود و این سایت بازه سنی پیش دبستانی تا متوسطه را پشتیبانی می کند.. Shilpa Ranganathan، مدیر بخش تجربه موبایل مایکروسافت، توضیح می دهد: “ما نیاز به یک مکان برای بچه ها برای شناختن جهان در یک محیط امن، قابل اعتماد و سرگرم کننده داشتیم”

وی افزود: “این سایت اخبار و ویژگی های متنوعی را با توجه به بازه سنی از ناشران مختلف مانند Time for Kids، Science Popular، Sports Illustrated for Kids، National Geographic و USA TODAY ارائه می دهد.”

 

همچنین بخوانید