Spink0 به شما امکان همنوازی (jam) بصورت وایرلس با لایو می دهد!

به لطف محصول منحصر به فرد شرکت Seismic Industries سوئیس، حالا صاحبان Eurorack می توانند یک ماژول سینت منبع باز را تولید کنند، که این ماژول می تواند بصورت وایرلس سیستم آنها را بوسیله تکنولوژی ابلتون لینک/ Ableton link به ابلتون لایو متصل کند.

Spink0 ماژولی است که بر اساس گجت pink-0 که سال گذشته منتشر شد طراحی شده است. گجتی منبع باز که ویژگی لینک را به هر سینت ماژولاری منتقل می کند و امکان همنوازی را با ابلتون لایو، اپلیکیشن های آهنگسازی ios و سایر نرم افزارها متبط فراهم می کرد. حالا شرکت Seismic Industries با استفاده از کدهای این گجت و تبدیل آن به ماژول Eurorack امکان اتصال سیستم های ماژولار Eurorack را به لایو فراهم میکند.


همچنین بخوانید : ابلتون لایو ۱۰ محبوبترین نرم افزار آهنگسازی جهان با ویژگی های خیره کننده سرانجام معرفی شد !


کمپانی Seismic Industries همه اطلاعات لازم برای اسمبل کردن این محصول را در وب سایت خود قرار داده است. اما اگر اسمبل کردن یک سیستم ماژولار برای شما کار سختی است کمپانی همچنین امکان خرید یک Eurorack آماده را با قیمت 302 دلار فراهم کرده است.

این ماژول DIY تکنولوژی ابلتون لینک را به سیستم Eurorack شما می آورد !

ابلتون لینک در سال 2015 معرفی شد. تکنولوژی که به موزیسین ها امکان همنوازی با یکدیگر بصورت وایرلس را میداد. در ابتدا این ویژگی فقط برای کاربران لایو و تعداد محدودی اپلیکیشن iOS قابل دسترس بود اما در ادامه این ویژگی در اختیار سایر کمپانی ها برای اتصال محصولاتشان به لایو قرار گرفت. برای مثال این ویژگی به نرم افزار های نظیر Traktor و Maschine از کمپانی Native Instruments وSerato DJ همچنین Bitwig Studio 2 و Reason راه پیدا کرد.

 

در ادامه بخوانید