مردان و نکاتی در مورد زنان 

مردان به چه نکاتی در مورد زنان دقت می کنند و چه چیزهایی برایشان جالب است؟ در طول تاریخ همواره زنان در جستجو نکاتی بوده اند که برای مردان اهمیت دارد آن ها همیشه دوست داشتند بدانند مردان به چه نکاتی اهمیت می دهند تا با استفاده از آن بتوانند رابطه بهتر و مستحکم تری داشته باشند .اما در حقیقت مردان به چه نکاتی در مورد زنان دقت می کنند ؟

لبخند

زنان با لبخند و چهره خندان باعث می شوند که دیگران تحت تاثیر انرژی مثبت آنان قرار گیرند مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مردان با زنان دارای چهره خندان بیشتر احساس راحتی می کنند. به همین دلیل همیشه سعی کنید لبخند بر روی لب داشته باشید. همچنین به سلامت دندان های خود اهمیت دهید.

موهای مرتب و آراسته

مهم نیست موهای شما صاف و یا فرفری باشد مردان به زنانی دارای موهای مرتب و آراسته اهمیت می دهند و دوست دارند شریک زندگی آن ها همیشه آراسته و مرتب باشد. همچنین بخوانید :دلایل نازک شدن تار موها چیست ؟

وزن

سعی کنید همیشه وزن ایده آل داشته باشید. منظور از وزن ایده آل وزنی است که شما در آن احساس سلامتی کامل  داشته باشید. مردان دوست دارند شریک زندگی آن ها دارای وزن متناسب باشد.

عطر

همیشه سعی کنید قبل از آمدن همسرتان به منزل از عطر استفاده کنید و خوشبو باشید. همچنین می توانید هنگام خرید عطر نظر همسر خود را بپرسید و با توجه به سلیقه وی عطر را خریداری کنید.


همچنین بخوانید: 10 تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا 


ناخن ها

مردان به تمیزی و مرتب بودن ناخن ها بسیار اهمیت می دهند. اکثر مردان علاقه ای به ناخن های خیلی بلند ندارند. سعی کنید اندازه ناخن هایتان متوسط باشد. در کل مردان به تمیز و مرتب بودن همسر خود بسیار توجه می کنند. همچنین بخوانید :با دلایل شکسته شدن ناخن ها آشنا شوید !

شیک پوش بودن

شاید مهم ترین چیز برای مردان این است که آیا همسر آن ها شیک است یا خیر! در سال های اخیر مردان نیز به مد و فشن بسیار علاقه دارند و از تمام اخبار آن آگاه هستند.به همین دلیل علاقه دارند که شریک زندگی آن ها نیز شیک پوش باشد.


در ادامه بخوانید :با ۱۰ عادت روزانه زنان شیک پوش آشنا شوید !


صحبت کردن

سعی کنید زمان درستی را برای صحبت کردن با همسر خود انتخاب کنید. مردان از رنانی که زیاد حرف می زنند متنفر هستند. ما در این مطلب سعی کردیم به این سوال که مردان به چه نکاتی در مورد زنان دقت می کنند پاسخ دهیم .اما ممکن است با توجه به تیپ شخصیتی هر انسان این موارد افزوده و یا کاسته شود.