اسپیکری هوشمند و زیبا و با کیفیت پخش بالا !

اسپیکر گوگل هوم Google Home اسپیکر با قابلیت فعالیت با دستور صوتی دیروز توسط گوگل معرفی شد. همچنین به لطف Google Assistan که درش قرار گرفته، شما می‌توانید سوال کنید و دستور انجام کارها را بدهید.

یکی از دلایل جذاب شدن اسپیکر گوگل هوم Google Home هم همین است که ذات تنبل ما را به شدت خوشحال می‌کند. که ما در معرفی اسپیکر گوگل هوم Google Home به کاربرد‌های دیگر این اسپیکر اشاره خواهم نمود.


مطالب مرتبط


یک دستور صوتی ساده برای پخش موسیقی دلخواهتان از سرویس هایی نظیر: اسپاتیفای گوگل موزیک یوتویوب موزیک و … کافیست تا اسپیکر گوگل هوم Google Home  برایتان انجامش دهد.

اسپیکر گوگل هوم Google Home

به لطف موتور جستجوگر قدرتمند گوگل هر چه را می خواهید بپرسید. و در  جریان گزارش لحظه به لحظه آب و هوا ترافیک ورزش اقتصاد و … قرار بگیرید.

به وسیله فرمان صوتی می‌توانید دستگاه های هوشمند خود را کنترل کنید. مثلا از گوگل هوم Google Home بخواهید در تلوزیون اتاق شما موزیک پخش کند.

اسپیکر گوگل هوم Google Home

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کنترل لمسی در قسمت بالای اسپیکر برای کنترل صدا و پخش. به علاوه قابلیت تعویض قسمت پایینی برای هماهنگ شدن محصول با طراحی محیط اطراف شما است.

همچنین بهره‌مندی از درایور های قدرتمند برای پخش صدا بصورت HIFI و قابلیت تشخیص صدا بوسیله میکروفون های قدرتمند میدانی به شما امکان لذت بردن بسیاری را از موسیقی می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت Google Home مراجعه فرمایید. یا در بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com سوالات خود را مطرح کنید تا ما در عصرا وقت پاسخ شما را بدهیم.

در ادامه بخوانید »

احتمال انتشار اسپیکر گوگل هوم مینی !!! 

نگاهی به اسپیکر های هوشمند گوگل هوم مکس و هوم مینی + ویدیو