میدی کنترلر جدید آرتوریا قابلیت کنترل MIDI و CV را باهم ترکیب کرده است !

آرتوریا نسل دوم میدی کنترلرهای سری KeyLab خود را معرفی کرد! میدی کنترلر Arturia KeyLab MKII در دو نسخه 49 و 61 کلید با قابلیت پشتیانی از اتصال CV ( چهار پورت خروجی و یک پورت ورودی) در کنار میدی کنترل به شما امکان اتصال به سخت افزارهایی نظیر سینتی سایزرهای ماژولار Eurorack را میدهد!

با توجه به گفته های آرتوریا این میدی کنترلر که نسخه 49 کلید آن 449 دلار و نسخه 61 کلید آن 499 دلار قیمت دارد. برخی از ویژگی های و رابط کاربری میدی کنترلر مقرون به صرفه  سری KeyLab Essential  را به ارث برده است.


همچنین بخوانید : wave میدی کنترلر به سبک حلقه برای کنترل موسیقی با حرکات دست !


[aparat id=”MtGKS”]

ویژگی های  میدی کنترلر Arturia KeyLab MKII عبارت اند از : کیبورد “pro-feel” با قابلیت تشخیص ولاسیتی/velocity و فشار/pressure، شانزده پد رنگی برای ساخت بیت، پنل اختصاصی برای کنترل DAW با پوششهای مغناطیسی برای نرم افزارهای مختلف،حالت آکورد و ورودی برای پدال های sustain و expression.

همچنین پنل اختصاصی برای کنترل DAW از نرم افزارهایی نظیر : Ableton Live ،Logic Pro X،Pro Tools ،Cubase Studio One و Reaper پشتیبانی می کند. میدی کنترلر Arturia KeyLab MKII طراحی شده تا بتواند با نرم افزار Analog Lab سازگاری داشته باشد. که این نرم افزار شامل شبیه سازی نرم افزاری از سخت افزارهای ARP 2600, Yamaha DX7, Buchla Music Easel و Roland Jupiter-8 است.


همچنین بخوانید : با UNO اولین سینتی سایزر آی کی مولتی مدیا IK Multimedia آشنا شوید!


Arturia همچنین مجموعه نرم افزاری Piano V و یک کپی از Ableton Live Lite را با هر کنترلر خود عرضه می کند. که انتظار می رود در ماه جولای به فروشگاه ها برسد. میدی کنترلر Arturia KeyLab MKII قرار است. از ماه دیگر روانه بازار شود. همچنین شما می توانید از همین حالا این محصول را از Arturia website سفارش دهید.

 

در ادامه بخوانید