شیائومی mi 6 نسخه ارزان تری از این گوشی را منتشر می کند

شیائومی mi 6 جدیدترین پرچمدار شیائومی که به تازگی وارد بازار شد یکی از گوشی های قدرتمند و مقرون به صرفه سال 2017 است. این گوشی از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است اما یکی از مشکلات در طراحی آن شباهت بسیار زیاد این گوشی با هواوی آنر 9 است. به صورتی که تشخیص این دو گوشی از هم کار بسیار سختی است.

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی های قدرتمند با قیمت مناسب شهرت جهانی دارد و به نوعی ادامه دهنده راه کمپانی هواوی و سایر کمپانی قدرتمند چینی است، حالا این کمپانی بعد از عرضه پرچمدار Mi 6 تصمیم به انتشار نسخه ارزان تر آن کرده است.

طبق گزارش TENAA نسخه ای با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از این مدل روانه بازار خواهد شد، گفتنی است که به غیر از کاهش رم از 6 گیگابایت به 4 گیگابایت تغییر دیگری در سخت افزار و نرم افزار بوجود نخواهد آمد.

یعنی صفحه نمایش 5.5 اینچی FULL HD ، پردازنده  Qualcomm Snapdragon 835 و دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی این گوشی قدرتمند باقی خواهند ماند. در حال حاضر نسخه 6 گیگابایتی این تلفن همراه در بازار موجود است و قیمت آن با حافظه داخلی 64 گیگابایتی تقریبا 350 یورو می باشد.

اما انتظار می رود که نسخه 4 گیگابایتی آن با حفظ حجم حافظه داخلی با قیمتی معادل 295 یورو وارد بازار شود. انتظار می رود این نسخه جدید از Xiaomi Mi 6 در نیمه ی دوم آبان ماه یا اوایل آذر ماه سال جاری وارد بازار شود.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید