همچنین شما می توانید بوسیله هدبند بلوتوثهدفون AIAIAI TMA-2s خود را نیز تبدیل به هدفون بلوتوث کنید

کمپانی AIAIAI نسخه بی سیم هدفون AIAIAI TMA-2 ماژولار را بعد معرفی هدبند های بلوتوث برای هدفون های ماژولار  AIAIAI در سال گذشته، منتشر کرد.

هدفون AIAIAI TMA-2 ماژولار در سال 2015 منتشر شد که از چهار پخش شامل درایور (اسپیکر)، هدبند، لایه روی گوش و کابل تشکیل شده و یک سیستم ماژولار است و امکان تعویض آسان آنها را در اختیار کاربر قرار می دهند. و به شما اجازه می دهد تا تجربه بهتری در دی جینگ و گوش کردن موسیقی توسط این هدفون ها داشته باشید.هدبند H05 که همچنین به صورت مجزا بفروش می رسد، قابلیت اتصال بلوتوث را به سایر مدل های TMA-2s اضافه می کند.

نسخه بی سیم هدفون AIAIAI TMA-2

این هدبند دارای قابلیت کنترل ، پخش و استاپ موسیقی و ولوم را به همراه پاسخ تماس تلفنی دارد، همچنین اگر شما هنوز کابل خود را داشته باشید می توانید بوسیله سیم از آن استفاده کند ( مثلا برای پلی کردن در اجرا و …). با 2 ساعت شارژ این هدبند بوسیله پورت USB-C می توانید 16 ساعت از آن بهره ببرید، همچنین این هدبند دارای یک میکروفون برای برقراری تماس نیز است.

کمپانی AIAIAI دو مدل از نسخه بی سیم هدفون AIAIAI TMA-2 برای خرید به شما ارائه میدهد یکی با earcups بزرگتر و قدرت پخش بیشتر مناسب برای دی جینگ ( که البته نیاز به یک کابل برای اتصال به میکسر دارید) و دیگر با earcups کوچکتر مناسب برای گوش کردن موسیقی در منزل یا مانتورینگ در استودیو.

نسخه بی سیم هدفون AIAIAI TMA-2

قیمت هدبند H05 حدود 125 دلار است و قیمت هدفون AIAIAI TMA-2 با earcups بزرگتر 315 دلار و با earcups کوچکتر 235 دلار است و قرار است از 3 الی 4 هفته دیگر روانه بازار شود. همچنین اگر شما علاقه مند به ساخت هدفون سفارشی و مورد علاقه خود هستید می توانید از طریق AIAIAI’s online configurator اقدام کنید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید