نشانه های خیانت

چطور بفهمیم پارتنرمان به ما خیانت می کند؟ نشانه های خیانت چه چیزهایی هستند؟ گاهی ممکن است در رابطه  مشکلاتی بین زن و مرد به وجود آید. اما در اکثر  موارد این مشکلات نرمال هستند و ممکن است در هر رابطه ای وجود داشته باشند. مخصوصا زمانیکه زن و مرد عاشق یکدیگر باشند. اما گاهی وقت ها نیز این مشکلات باعث خیانت می شوند! متاسفانه هیجان هایی که در روزهای اول رابطه وجود داشته اند با مرور زمان از بین می روند. دقیقا در همین زمان ها است که باید به رابطه خود توجه کنید و برای رابطه خود تلاش کنید و نگذارید به راحتی رابطه شما از بین برود و اما نشانه های خیانت چیست؟ در ادامه با شما را با 10 مود از نشانه های خیانت آشنا می کنیم.


همچنین بخوانید:

آیا باید به همسرم بگم که بهش خیانت کردم؟؟

کسی که قبلا خیانت کرده بازهم خیانت می کند؟


1. اگر به سمت تلفن وی بروید، عکس العمل شدیدی نشان می دهد.

بعضی  از انسان ها دوست ندارند که از وسایل شخصی آن ها استفاده شود.اما اگر شریک شما زمانی که به سمت تلفن وی می روید، عکس العمل اغراق آمیز و تهاجمی نشان می دهد به احتمال زیاد موضوعی را از شما پنهان می کند.

2. اگر اغلب به بهانه کار دیر به خانه می آید.

البته باید این موضوع را در نظر گرفت که منظور ما همه کسانی نیستند که تا دیر وقت در بیرون از منزل فعالیت می کنند. منظور ما افرادی هستند که به بهانه کار سعی می کنند که از شما دور شوند و شما نیز این موضوع را می دانید. اگر شما به این موضوع واقف هستید سعی کنید تا با شریک خود صحبت کنید و دلیل را جویا شوید.

3. حسادت های بی مورد

حسادت های درست و به جا لازمه هر ارتباطی است. اما اگر شریک شما بی دلیل به شما حسادت می کند و بهانه می آورد، این رفتار وی ناشی از احساس گناه و عذاب وجدان است.

نشانه های خیانت


همچنین بخوانید: آیا پورن نگاه کردن خیانت محسوب می شود؟


4. اگر از محبت شما ناراحت می شود.

گاهی اوقات نشان دادن محبت به شریک زندگی خود کاری بسیار دشوار است. اما اگر شریک شما در مقابل محبت شما واکنش نشان می دهد و ناراحت می شود وقت آن رسیده که دلیل این موضوع را جستجو کنید.

5. نداشتن رابطه جنسی به مدت طولانی

رابطه جنسی دارای اهمیت ویژه ای در رابطه شماست. اگر شما و شریک تان به مدت زیادی با یکدیگر رابطه جنسی نداشته اید و این درخواست از طرف شریک شما مطرح نمی شود باید سریعا مشکل را حل کنید.در مورد مشکلات خود در رابطه با شریک خود صحبت کنید و در صورت نیاز به یک متخصص مراجعه کنید.

6. اگر درباره آینده مشترک خود صحبت نمی کنید.

زوج ها دوست دارند در  اوایل رابطه در مورد آینده مشترک صحبت کنند. اگر نمی توانید در مورد آینده مشترک با همسر خود صحبت کنید یا وی شما را در جریان امور زندگی و موفقیت های شغلی خود نمی گذارد، وقت آن رسیده که کمی فکر کنید.

نشانه های خیانت


همچنین بخوانید: 5 راه موثر و مفید برای کنار آمدن با خیانت و دروغ


7. اگر بی دلیل برای شما هدیه های زیاد و گران قیمت می خرد.

می توانیم بگوییم در پشت این قضیه احساس گناه وجود دارد. اگر شریک شما بی دلیل و به مقدار زیاد برای شما هدیه های گران قیمت می خرد به جای خوشحال شدن باید به این موضوع شک کنید.

8. اگر تغییرات عاطفی ناگهانی نشان می دهد.

همه ما ممکن است نارضایتی، لحظات استرس زا، و… را تجربه کرده باشیم. اما اگر شما تغییرات ناگهانی عاطفی را در شریک زندگی خود مشاهده می کنید، این ممکن است در آینده مشکل ایجاد کند. پس سریعا به این موضوع رسیدگی کنید.

9. اگر از بحث جدی اجتناب می کند.

اگر زمانی که با شریک خود وارد بحث جدی می شوید، اما وی سعی می کند از بحث طفره رود یا موضوع را تغییر دهد یا موضوع مورد بحث را مورد تمسخر قرار دهد، در واقع وی سعی دارد از بحث کردن با شما اجتناب کند. که این مسئله بسیار جدی است و در صورت عدم حل موضوع به در آینده به معضلی بزرگ تبدیل خواهد شد.

10. اگر شما را به خانواده خود معرفی نمی کند.

اگر شما به مدت طولانی با شریک خود در رابطه هستید اما وی هیچ تلاشی به آشنا کردن شما با خانواده خود نمی کند، دلیل آن این است که شما را جزئی از آینده خود نمی بیند.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید