نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان 2018 در تاریخ 17 تا 22 آوریل برگذار شد.ما در این مطلب گزارشی از نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم.ما در این مطلب نگاهی به ترند ترین دکوراسیون داخلی و جزئیات آن پرداخته ایم.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018

با نگاهی به نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018 متوجه می شویم که روند طراحی مبلمان رو به سمت ارگانیک بودن و استفاده بیشتر از مواد طبیعی است.با استفاده از تکنولوژی در حال توسعه، محدوده استفاده از مواد اولیه همچنان گسترش می یابد و  شروع به دیدن بسیاری از مواد در فضاهای زندگی ما در سطوح مختلف می کنیم.استفاده از مواد اولیه طبیعی همچنان جایگاه خود را در دنیای دکوراسیون حفظ می کند.


همچنین بخوانید :با ۶ ترند دکوراسیون داخلی برای تابستان آشنا شوید !


استفاده از سنگ مرمر و مواد مشابه آن همچنان در طراحی میزها ،مبلمان و دیگر عناصر دکوراسیون داخلی دیده می شود علاوه بر آن استفاده از دیگر سنگ ها طبیعی با بافت طبیعی نیز در این نمایشگاه دیده می شود.علاوه بر استفاده از چوب خام در این نمایشگاه چوب های فر آوری شده نیز دیده می شوند.استفاده از پوشش های چوبی در 2 رنگ متفاوت و به گونه ای که تا به حال آن ها را ندیده ایم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018

برخلاف سال های گذشته  که رنگ های قرمز و سبز در دکوراسیون داخلی بسیار ترند بودند و باعث ایجاد فضایی متضاد و رنگی می شدند امسال رنگ های ملایم و پاستل بسیار ترند هستند و استفاده از این رنگ ها در مبلمان و عناصر دکوراسیون داخلی دیده می شود . آبی، سبز، زرد، صورتی، نارنجی و تمام رنگهایی که ممکن است به ذهن برسد، دیگر تنها  به عنوان  بخشی از دکوراسیون در کوسن روی  مبلها استفاده نمی شود. بلکه  در رنگ های پاستل،بر روی مبلمان یا سطوح دیوار  در هماهنگی با فضای مورد استفاده قرار می گیرد. “

“در مبلمان، نفوذ اشکال ارگانیک تقویت می شود …”

با توجه به نمایشگاه نمایشگاه دکوراسیون داخلی میلان در سال 2018  متوجه می شویم که مبلمان بزرگ و پر از جزئیات جای خود را با مبلمان با جزئیات ظریف عوض کرده اند و در روند طراحی آن ها توجه به اشکال ارگانیک نقش ویژه ای داشته است.الگوهای یکپارچه سازی با طراحی های جالب که دوباره در سبکهای مدرن و کلاسیک دیده میشوند، با ترکیب رنگهای مختلف در محصولات نساجی، عکسها، کاغذ دیواری بزرگ و حتی در مبلمان، با ترکیب زیبایی قدیمی و جدید به چشم می خورند.لوسترها با ابعاد بزرگ مانند یک اثر هنری باعث زیبایی فضاها می گردد.

در سال گذشته استفاده از شیشه در درب های کابینت بسیار دیده می شد ،استفاده از مش فلزی تعبیه شده در شیشه ها علاوه بر آشپزخانه در محیط های مانند درب اتاق های پرو و یا حتی مبلمان نیز دیده می شود و باعث به وجود آمدن فضایی شیک و مدرن می گردد.


همچنین بخوانید :ایده های تزئینی برای دکوراسیون فضاهای کوچک و محدود


تکنولوژی و متریال جدید باعث تغییر در آشپزخانه ها می شود.

 آشپزخانه های دیگر به عنوان آشپزخانه طراحی نمی شوند بلکه آنها به صورت هماهنگ با مبلمان در اتاق طراحی شده و آنها به عنوان یک فضای زندگی در نظر گرفته می شوند.استفاده از تکنولوژی و نو آوری های جدید در آشپزخانه های سال 2018 بسیار دیده می شود و ما به راحتی از آن ها استفاده خواهیم کرد.در میان این نوآوری ها، ما قادر خواهیم بود نسل بعدی لمینیت های فشرده را، که با تکنولوژی مواد، کنار هم قرار می گیرند، در  صفحات میز، صندلی ها و پوشش ها استفاده کنیم.

این یک تصویر مدرن حداقل با استفاده از مواد ناب را ایجاد می کند، با این حال آن را به اندازه کافی چشمگیر برای ایجاد روندی با رنگ غنی و بافت های سطحی تکنولوژیکی است.این لمینت های جدید که نه تحت تاثیر آب و نه لکه قرار می گیرند با ظاهری مات باعث به وجود امدن فضایی متفاوت در آشپزخانه می گردند.

این لمینت های جدید را می توان با سنگ های مرمر با برش های 2 میلی متر در کنار یکدیگر قرار داد و باعث به وجود آمدن فضایی شیک و لوکس شد.استفاده از فلزهای به رنگ برنز و شامپاینی نیز امسال بسیار ترند می باشند و می توان آن ها را در فضاهای مختلف شیک و لوکی دید.استفاده از برنز ،متال و نوارهای سیاه رنگ در میان شیشه ها امسال بسیار دیده خواهد شد.

حمام ها با فرم های “مدرن ارگانیک” شکل می گیرند …

مانند آشپزخانه ها استفاده از سنگ های مرمر این بار نیز در حمام مورد استفاده قرار می گیرداستفاده از لمینت های مرمر در طراحی درب کابینت ها باعث خلق فضایی مدرن و لوکس می گردد شما می توانید به جای استفاده از مرمر از کوارتز استفاده کنید.استفاده از شیشه های رنگی و مات در حمام ها نیز جزو ترندهای دکوراسیون در سال 2018 هستند.استفاده از مجسمه به عنوان پایه میزها در مکان های لوکس  می تواند یک راه حل برای پروژه ها و فضاهای باشد. مواد مختلف مانند کف مرمر و حوضچه های شیشه ای دودی، حوضچه های چوبی در حمام می تواند چشمگیر باشد. شیشه های دودی می تواند برای فضاهای خصوصی در نظر گرفته شود.استفاده از کاسه های توالت و رو شویی با فرم های مدرن و ارگانیک نی جزو عناصری بوده اند که در این نمایشگاه دیده می شوند.

در ادامه بخوانید :

۱۷ پیشنهاد دکوراسیون منزل که پس از خواندن آن ها سریعا دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهید !

تغییراتی در دکوراسیون منزل که باعث کاهش استرس می شود !

تاثیر نور و روشنایی در منزل و نحوه انتخاب لوستر متناسب با دکوراسیون منزل