این اسپیکرها در فوریه 2019 روانه بازار می شود

سال گذشته کمپانی ایکیا اعلام کرد قرار دادی با کمپانی الکترونیک سوئدی Teenage Engineering منعقد کرده است که طبق این قرار داد، قرار شد خط تولیدی با نام FREKVENS (به معنی فرکانس) برای تولید اسپیکر، ترن تیبل، نور و هر گجتی که برای شروع یک مهمانی نیاز است را راه اندازی کنند. حالا کمپانی در صفحه Instagram خود تصاویری از نسخه نهایی محصولات موسیقی ایکیا و Teenage Engineeringرا به اشتراک گذاشته است.

نگاهی به محصولات موسیقی ایکیا و Teenage Engineering

با الهام از این ایده که برای شروع مهمانی هر چیزی که می خواهید دم دستتان باشد ایکیا اقدام به تولید این محصولات کرده است.Jesper Kouthoofd، رئیس بخش طراحی و مدیر عامل شرکت Teenage Engineering، می گوید: “هنگامی که شما جوان هستید، معمولا ایده مهمانی در هر روز را در سر دارید”. “برای ما، این ایده به این صورت است که به دنبال یک دلیل برای ساخت و پخش موسیقی هستیم. فکر کردن درباره اینکه برای یک مهمانی به چه چیزی نیاز دارید، شروع خوبی است. “

در حالی که عکس منتشر شده در اینستاگرام اطلاعات دقیقی از محصولات تولید شده نمی دهد، اما به نظر می رسد اسپیکرهای قابل حمل ، و نور های LED از این محصولات به مرحله نهایی تولید رسیده اند که همگی از رنگ های گرم و طراحی مینمال بهره می برند.

Kouthoofd در ادامه می گوید : هدف ما از طراحی این محصولات این بود که هر کسی بتواند به راحتی از آنها استفاده کند. حتی کسانی که آشنایی درستی با محصولات الکترونیکی ندارند. بزرگترین چالش ما همین بود پیدا کردن تعادل مناسب بین تکنولوژی و کاربری قابل فهم . “

نگاهی به محصولات موسیقی ایکیا و Teenage Engineering

سال گذشته، ایکیا یک آزمایشگاه موسیقی در جشنواره Haven در کپنهاک ایجاد کرد که نمونه اولیه برخی محصولات مشترک دو کمپانی نظیر: ترن تیبل،  بیت های گیتار و بلندگوهای سبک و قابل حمل و… به نمایشگذاشته شد. کل مجموعه در ماه فوریه سال 2019 منتشر خواهد شد.

 

در ادامه بخوانید