با این حال PlayStation 4 همچنان پرفروش ترین کنسول است !

به گزارش کمپانی تحقیقات بازار NPD، نینتندو سوئیچ با پشت سر گذاشتن رقبای خود سونی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مایکروسافت در جایگاه پرفروش ترین کنسول ماه جولای 2017 قرار گرفت.

بنا به گفته تحلیلگر کمپانی NPD مت پاسکالا، بخشی از موفقیت فروش بالای نینتندو سوئیچ به خاطر بازی Splatoon 2 است. این بازی نیز پرفروش ترین بازی ماه جولای بوده و به نظر می رسد این بازی توانسته تا هواداران را به خرید این کنسول ترغیب کند.البته لازم به ذکر است بازی های The Legend of Zelda: The Breath of the Wild و Mario Kart 8 نیز در لیست 10 بازی پرفروش ماه قرار داشتند. همچنین حضور این بازی های موفق در لیست پرفروش ترین های ماه و فروش بالای نینتندو سوئیچ در ماه اخیر باعث شده تا این کمپانی با مشکل کمبود کنسول مواجه شود.

البته لازم به ذکر است کنسول سونی پلی استیشن 4 در مجموع پرفروش ترین کنسول سال است.

 

مت پاسکالا در ادامه صحبت هایش می گوید ؛ فروش سخت افزارهای گیمینگ نسبت به جولای سال 2016 حدود 29 درصد افزایش داشته و پاسکال دلیل اصلی این افزایش را پلی استیشن 4 و نینتدو سوئیچ می داند.

و در کل فروش سخت افزارهای گیمینگ با مبلغ 1.6 میلیارد با افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

سال 2017 برای کمپانی نینتندو سال موفقی بوده و این کمپانی موفق به فروش 4.7 میلیون واحد از کنسول سوئیچ در 4 ماه اول سال 2017 شده است.

 

در ادامه بخوانید : احتمال انتشار مجدد نسخه مینی سوپر نینتندو، کنسول کلاسیک و نوستالژیک !!!