برند گوچی این بار با یک هنرمند و عکاس با استعداد اسپانیایی به نام Coco Capitán همکاری جدیدی را آغاز کرده است.

 این همکاری جدید با سبک شوخ و طعنه آمیز این هنرمند و سبک عاشقانه مدیر خلاق برند گوچی الساندرو میشل همراه است.Coco Capitán سبک شوخ خود را با نوشتن  با دست بر روی کلکسیون زنانه پائیز و زمستان 2017/2018 به نمایش گذاشته است.مهمانانی که برای شو جدید این برند در ایتالیا دعوت شده بودند با ورود به سالن نمایش در دیوارها با نوشته های Coco Capitán مواجه شدند همچنین دعوت نامه برای این شو نیز توسط Coco Capitán با دست خط خود او نوشته شده بود.

الساندرو میشل نیز در پایان شو با یک تی شرت  با نوشته های که طراحی Coco Capitán بر روی صحنه حضور پیدا کرد.اما می دانید نوشته بر روی این تی شرت چه بود ؟ (می خواهم برای زندگی کردن یک داستان دوباره بازگردم .)

همکاری جدید بین  Coco Capitán و الساندرو میشل برای پائیز و زمستان 2017/2018 باعث به وجود آمدن طراحی های زیبا و شوخ طبعانه شده است.

کوله پشتی با رنگ های مختلف ، کیف کمربند، مانتو، تی شرت، پیراهن  و غیره همه با نوشته های جالب کو کو تزئین و طراحی شده اند.این طراحی ها که هم زنانه و هم مردانه هستند مثل همیشه از رنگ مورد استفاده در برند گوچی مانند قرمز ،سبز استفاده شده است.

این کلکسیون جدید در اواخر تیر ماه در سایت رسمی گوچی Gucci.com و هم چنین مغازه های این برند مطرح در سرتاسر جهان به فروش می رسد.گوچی برای جشن گرفتن این پروژه و ادامه دادن آن به  پروژه های Art Wall کمک زیادی کرده است.نقاش های کوکو در دیواری به طول 760 متر در نیو یورک و همچنین در دیواری در ایتالیا به نمایش گذاشته خواهد شد.در دیوار اول نقاش های با پیام در این دنیا چه خواهیم کرد ؟ ودر دیوار دوم  پیام متاسفانه حس مشترک بین  همه انسان ها وجود ندارد خواهد بود.

1#

برند گوچی

2#

برند گوچی

3#

برند گوچی

4#

برند گوچی

5#

برند گوچی

6#

برند گوچی

7#

برند گوچی

8#

برند گوچی

9#

برند گوچی

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید