سلنا گومز در ماه های اخیر پس از همکاری با برندهای لویی ویتون و گوچی این بار با برند مطرح پوما همکاری کرده است.

سلنا گومز در ماه های اخیر در استایل روزانه خود بیشتر از لباس های ورزشی استفاده می کند و شاید این یکی از دلایل انتخاب وی برای کمپین تبلیغاتی کمپانی پوما بوده است. سلنا این اخبار را دیروز از طریق صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. کمپانی پوما نیز این خبر را با انتشار عکس وی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد.

پوما برند تجاری است که رابطه بین مد و لباس های ورزشی را تغییر داد. سلنا گومز در مورد همکاری خود با این برند می گوید :بسیار خوشحال هستم که در این پروژه که در مورد استایل و فرهنگ است نقش دارم. ما در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه هایی هستیم که بسیار خوب است و من معتقدم که ما چیز متفاوتی ایجاد خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود :از اینکه عضوی از خانواده پوما هستم بسیار خوشحال و هیجان زده ام. پوما بعضی از عکس های پشت صحنه سلنا گومز را با این نوشته به اشتراک گذاشت : استعداد بدون ترس و پرنسس اینستاگرام عضوی از خانواده ما شد.

پوما که یک شرکت آلمانی چند ملیتی است که در زمینه تولید و فروش محصولات ورزشی فعالیت می‌کند و امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کفش و پوشاک ورزشی و تجهیزات مختلف دیگر است.

این شرکت در سال ۱۹۲۴ در شهر  هرتسوگن‌ آوراخ آلمان به نام کارخانه کفش سازی برادران داسلر توسط آدولف و رودلف داسلر راه‌اندازی شد که در سال ۱۹۴۸ تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. پس از این جدایی، آدولف شرکت آدیداسو رودلف شرکت پوما را تأسیس کرد و نام آن را “رودا” گذاشت که از حروف نخست نام و نام خانوادگیش – “رو” و “دا” – گرفته شده بود، اما پس از مدتی و در سال ۱۹۴۸ نام شرکت خود را به پوما تغییر داد.

پوما

پس از جدا شدن از یکدیگر، آدیداس و پوما رقابت شدید شروع کردند. برادران داسلر هرگز با یکدیگر آشتی نکردند، اگرچه هر دو آنها در یک گورستان دفن شدند. پوما در سال ۱۹۸۶ وارد بازار سهام شد و از آن پس در فهرست بورس‌های فرانکفورت و مونیخ  قرار گرفت. در می ۱۹۸۹، آرمین داسلر، پسر رودلف، و جرد داسلر با فروش ۷۲ درصد از سهام خود در پوما به شرکت سوئیسی کوسا لیبرمن موافقت کردند. در آوریل ۲۰۰۷، شرکت فرانسوی کرینگ خرید ۲۷ درصد از سهام پوما را اعلام کرد که مسیر این شرکت برای خرید کامل پوما را هموار می‌کرد. از آن سال، کرینگ ۶۲٫۱ درصد از سهام پوما را خریداری کرد اما به رغم مالکیت عمده سهام، پوما همچنان شرکتی مستقل باقی‌مانده است.

در ادامه بخوانید : با استایل رترو و کفش های ورزشی پر طرفدار آن آشنا شوید !