برای شیک  بودن در عروسی مرزهای بسیار باریکی وجود دارد!!

با رعایت نکات ریز و ساده می توانید برای هر عروسی به راحتی آماده شوید و هم جزو شیک ترین زنان در مهمانی عروسی باشید.برای شیک  بودن در عروسی مرزهای بسیار باریکی وجود دارد و در عین حال شما دوست دارید جزو شیکترین مهمانان موجود در عروسی نیز باشید.در کنار این ها اگر پول کافی برای خرید لباس ،کفش و اکسسوری جدید نداشته باشید این عروسی به کابوس شما تبدیل می شود.

همچنین بخوانید »

چگونه یک عینک آفتابی ایده آل انتخاب کنیم؟ 

نکاتی که باید هنگام پوشیدن لباس های به رنگ سفید رعایت کنید! 

از کجا باید شروع کرد ؟

در واقع نقطه آغازی تا حدود زیادی به این بستگی دارد که به عروسی چه کسی می خواهید بروید ؟عروسی در کجا تشکیل می شود؟ با رعایت نکات ساده و ریز می توانید بدون استرس برای هر مهمانی عروسی آماده شوید و هم چنین شیک باشید.با این نکات ساده و ریز آشنا شوید .

1-قابل اطمینان ترین را انتخاب کنید :

اگر شما قصد رفتن به مهمانی دختر رئیس خود یا یک مراسم ساده را دارید بهترین گزینه که به فکر شما می رسد کت و شلوار یا کت و دامن است .اما شما می توانید از یک پیراهن ساده که خیلی کوتاه نباشد استفاده کنید زیرا پیراهن را به راحتی می توانید با یک کفش زیبا ست کنید و شیک باشید.

2- از دامن های خیلی کوتاه دوری کنید.

تا می توانید از لباس هایی استفاده کنید که راحت باشند .و به خاطر احترام به عروس اجازه دهید که ستاره مجلس فقط عروس باشد نه شما .می توانید از لباس های بلند و ساده استفاده کنید . همیشه سعی کنید ساده و ظریف باشید .

3-لباس های رنگی با پارچه دانتل استفاده کنید.

لباس هایی از جنس دانتل همیشه انتخاب درستی برای جشن های عروسی است .اما همان طور که می دانید از رنگ های سفید ،نباتی و شیری استفاده نکنید زیرا در مجلس عروسی ،فقط عروس باید از این رنگ ها استفاده کند.به جای آن می توانید از رنگ های دیگر مانند صورتی ،بنفش و غیره استفاده کنید.

4-از رنگ سیاه استفاده کنید !

رنگ سیاه در سال های اخیر نماد ظرافت و شیک بودن است.وهر زنی باید در کمد لباس هایش یک پیراهن سیاه داشته باشد.لباس سیاه نقش ناجی را دارند.و شما می توانید آن را با اکسسوری های متفاوت به راجتی ست کنید و شیک باشید.

5-از کیف های کوچک دستی استفاده کنید.

در مراسم عروسی از کیف های کوچک و شیک استفاده کنید .و به هیچ وجه از کیف های با سایز بزرگ استفاده نکنید زیرا آن کیف ها مخصوص عروسی نیستند.

6-از کفش هایی استفاده کنید که راحت باشند.

اگر شما از نزدیکان عروس هستید ،پس باید تمام شب همراه او باشید به همین دلیل از کفش هایی استفاده کنید که راحت باشید.برای پاهای خود احترام قائل شوید و به راحتی آن ها اهمیت دهید.

در ادامه بخوانید »

ترفندهای لباس پوشیدن در زمستان ؛ گرم و شیک لباس بپوشید! 

بهترین عطرهای زنانه و مردانه برای هدیه

7-از یک کت شیک استفاده کنید.

اگر مراسم عروسی در فضای باز است و امکان سرد شدن هوا وجود دارد حتما همراه خود یک کت شیک داشته باشید که با لباس شما هماهنگ باشد .

8-در مورد مراسم سوال کنید

در بسیار از عروسی ها از مهمانان خوسته می شود که از لباس ها یا رنگ های خاصی استفاده کنند شما نیز قبل از رفتن به جشن عروسی حتما در مورد قوانین عروسی سوال کنید.

9-از اکسسوری های مناسب به اندازه کافی استفاده کنید.

بهترین راه برای حاضر شدن برای مهمانی عروسی انتخاب یک لباس ساده و استفاده از اکسسوری های مناسب است زیرا شما می توانید با استفاده از اکسسوری های مناسب با لباس تان جزو شیک ترین و ظریفترین زنان موجود در مهمانی عروسی باشید.

10-در تمام عروسی  ها از لباس شب بلند استفاده نکنید.

اگر شما از نزدیکان عروس نیستید بهتر است از لباس های شب استفاده نکنید یا می توانید از لباس هاس بلند از جنس حریر استفاده کنید که ساده هستند.

در ادامه بخوانید : کفش های رنگی را چگونه با لباس های رنگی ست کنیم ؟