پالتوهای ترند زمستان 2017/2018

فصل زمستان آغاز شده و هوا سرد شده است.چگونه می توانیم در این هوای سرد شیک باشیم؟ پالتو ها جزو جدایی ناپذیر استایل ما در فصل زمستان هستند.و در هر فصل مدل های جدیدی از آن ها ارائه می شود.در این مطلب شما را با مدل پالتوهای ترند زمستان 2017/2018 آشنا خواهیم کرد.

1-پالتوهایی با برش های مردانه

پالتوهای ترند زمستان 2017/2018

اگر بخواهید ظرافت ساده تری داشته باشید ،پالتوهایی با برش های مردانه سایز بزرگ می تواند انتخاب درستی باشد.حتی اگر پالتو خود را با یک لباس بسیار زنانه ترکیب کنید ،می توانید همچنان ساده و شیک باشید.اگر می خواهید یک استایل مردانه و ساده داشته باشید می توانید در ادامه از شلوارهایی با برش های مردانه و یک پلیور استفاده کنید.

2 – پالتو هایی با خز مصنوعی یا استفاده از خز در آن ها

پالتوهای ترند زمستان 2017/2018

ترند محبوب این فصل برای علاقه مندان به استایل های زنانه ،شیک و کلاسیک ،پالتوهایی با خز مصنوعی است.حتی زمانی که با شلوار جین  ترکیب شوند ،می توانند یک استایل کاملا زنانه به وجود آورند.شما می توانید پالتوهای خز خود را با توجه به ترکیب  رنگ ها و استایل های مختلف ست کنید.همچنین می توانید این پالتوها را در استایل شبانه و روزانه خود استفاده کنید.پالتوهای خز جزء جدایی ناپذیر ترند زمستان 2017/2018 هستند.اگر به این سبک پالتوها علاقه ندارید ،می توانید از شال گردن یا پلیور های دارای خز استفاده کنید تا جزء ترند زمستان 2017/2018 باشید.شما می توانید این پالتوها را با شلوارهای از بالا گشاد یا راسته ست کنید.

3-پالتوهایی با پارچه های چهار خانه

پالتوهای ترند زمستان 2017/2018

شما می توانید یک سبک کلاسیک و پرطرفدار مطابق ترند زمستان 2017/2018با پالتوهایی با پارچه های چهار خانه ایجاد کنید. شما می توانید یک نگاه کلاسیک و متضاد را با استفاده از این سبک پالتوها همراه با بوت های بلند ایجاد کنید.برای داشتن یک سبک ظریف تر می توانید ،پالتو خود را با نیم بوت های به رنگ خاکی ست کنید.و بدین ترتیب از پالتوهای ترند زمستان 2017/2018 استفاده کنید.

4-کاپشن ها بادی

پالتوهای ترند زمستان 2017/2018

اگر می خواهید یک سبک پر انرژی و اسپرت داشته باشید ، شما می توانید از کاپشن های بادی استفاده کنید.اگر به کاپشن های بادی عادت ندارید نظر شما در مورد کت هایی با پارچه های مخمل چیست ؟با یک کت کوتاه مخمل می توانید استایلی متفاوت ایجاد کنید.یا شما می توانید برای یک استایل بدون ریسک از پالتوهای سایز بزرگ استفاده کنید. همچنین می توانید از پالتوهایی با پارچه های براق یا گل گلی استفاده کنید.تمام موارد ذکر شده جزو پالتوهای ترند زمستان 2017/2018 هستند که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید