ناظری‌ها در سرزمین فردوسی می‌خوانند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، پس از اجرای تور «ناگفته» اینبار پروژه شاهنامه‌خوانی آواز پارسی ، افسانه و مهر حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری، اولین اجرای خود را ششم مردادماه، از سرزمین فردوسی بزرگ، استان خراسان رضوی در شهر قوچان آغاز می‌کند.

پس از کنسل شدن برخی کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی، اینبار با حمایت مسئولان فرهنگ‌ دوست شهر قوچان، کنسرت «آواز پارسی» استاد شهرام ناظری و همچنین حافظ ناظری، در این شهر برگزار خواهد شد. این کنسرت اولین اجرای ناظری‌ها پس از سال‌ها، در خطه خراسان محسوب می‌شود.

بنا به گفته حافظ ناظری، علاوه بر اجرای شاهنامه فردوسی، یک قطعه کُردی نیز به‌عنوان رویداد ویژه کنسرت افتتاحیه «آواز پارسی» در قوچان اجرا خواهد شد.

کنسرت «آواز پارسی، افسانه و مهر» ناظری‌ها، با هدف حفظ آواز ایرانی، به دور از الحان عربی، ششم مردادماه در شهر قوچان، سالن ورزشی کارگران، در دو سانس ١٨:٣٠ و ٢١:٣٠ برگزار می‌شود.

اجرای بعدی پروژه شاهنامه‌خوانی آواز پارسی استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در شهر تهران، تالار بزرگ وزارت کشور، از تاریخ دهم تا سیزدهم مردادماه است و تاریخ تمدیدهای آینده این کنسرت به‌ زودی اعلام خواهد شد.

در ادامه بخوانید »

همایون شجریان و سهراب پورناظری از شاهنامه‌ی فردوسی می خوانند ! 

جلوگیری از ورود ناظری‌ها به سالن کنسرت در قوچان/ شهرام ناظری در بیمارستان قوچان بستری شد