هفته گذشته در نمایشگاه CES 2017 با انواع و اقسام اختراعات و نوآوری های عجیب غریب کاربردی و غیر کاربردی مواجه بودیم.ولی بعضی از آنها می تواند حرکت رو به جلویی در دنیای تکنولوژی باشد.

Sony Experia نمونه اولیه پروژکتوری را تولید کرده که مزیت آن برای عموم مشخص نیست اما می تواند برای مدیا آرتیست ها بسیار سودمند باشد.

xperia projector

در واقع این پرژکتور از ترکیب 3 تکنولوژی با هم بدست آمده، در مرحله اول یک پروژکتور پیکو است که از تکنولوژی بروز شده LED بهره میبرد در مرحله دوم یک گجت اندروید است یعنی تمامی قابلیت های یک تبلت اندرویدی را دارد و در مرحله آخر با باز تاب نور بر روی هر سطحی یک محیط لمسی اینتر اکتیو تولید میکند که ما نمی دانیم آن را چه صدا بزنیم چون شما چیزی را لمس نمی کنید.

در ادامه بخوانید »

خشبو کننده و مرطوب کننده هوا،GX-Diffuser 

صفحه نمایش e-paper با قابلیت refresh مشابه LCD Panel

در واقع این پروژکتور سونی از تکنولوژی قدیمی ولی بروز شده مادون قرمز یا همان “infrared” بهره می برد و با قطع پرتو نوری می تواند دستوراتی را که به آن داده می شود تشخیص دهد.

در حال حاضر این پروژکتور روانه بازار نشده اما تصویر می کنیم به محض ورود می تواند یکی از محصولات پر طرفدار در میان کاربران از جمله موزیسین ها باشد که با وجود اپلیکیشن های مختلف در اندروید برای آهنگ سازی می توان آن را در لیست خرید قرار داد.

ویدیو تولید شده توسط The Verge در نمایشگاه CES 2017 از این محصول را تماشا کنید.