زیبایی پوست با لیمو

پوست خود را با لیمو زیبا کنید ! آیا شما نیز برای زیبایی پوست خود راههای متفاوتی را امتحان کرده اید؟ شما نیز جزء آن دست افرادی هستید که پول زیادی را برای خرید محصولات مراقبت از پوست می دهید؟ آیا می دانستید علاوه بر صرف هزینه به پوست خود نیز لطمه می زنید؟ این در حالی است که با استفاده از مواد طبیعی می توانید به راحتی به نتیجه ایده آل دست یابید.بله! یکی از این روش ها این است که پوست خود را با لیمو زیبا کنید !

پوست خود را با لیمو زیبا کنید

به خصوص برای لکه های پوستی،جوش های سر سیاه و آکنه، لیمو مانند یک معجزه عمل می کند ساختار پوسته بیرونی لیمو صاف است.همان طور که می دانید بر اساس تحقیقات انجام شده میوه و سبزیجاتی که شبیه ارگان های بدن هستند برای آن عضو بسیار مفید هستند. پوسته بیرونی لیمو نیز مشابه صاف بودن پوست صورت است.

شما می توانید لیمو را برای مصارف مختلفی مانند تونر لیمو، تمیز کردن و سفت کردن  پوست استفاده کنید.علاوه بر آن می توانید لیمو را به تنهایی یا با دیگر مواد مخلوط کنید و از آن استفاده کنید.

می توانید آب لیمو را به پنبه آغشته کنید و برای تمیز شدن پوست صورت آن را به آرامی به پوست خود بمالید.مخصوصا این روش برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مفید است.اگر می خواهید به نتیجه سریع دست یابید باید این کار را به طور مرتب تکرار کنید.همین طور می توانید پس از ماسک های خود از لیمو به عنوان تونر استفاده کنید.اگر می خواهید از شر جوش های ناگهانی رها شوید فقط کافی است مقداری پنبه را به لیمو آغشته کنید و بر روی جوش قرار دهید و اجازه دهید خشک شود.به این ترتیب از بزرگ شدن جوش جلوگیری خواهید کرد.
برای از بین رفتن لکه های پوست می توانید لیمو را با سرکه مخلوط کنید و بر روی لکه ها بمالید.لیمو و سرکه به دلیل داشتن اسید باعث کم رنگ شدن لکه های شما با مرور زمان می شود و شما می توانید پوستی صاف و بدون لکه داشته باشید.پس دست به کار شوید پوست خود را با لیمو زیبا کنید.

در ادامه بخوانید :

مراقبت از پوست در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی چگونه باید باشد ؟