الهام گرفتن از دهه 60 و 70 میلادی در طراحی های بهار و تابستان 2018 پوشاک مردانه !

اکثر برندهای معروف به تازگی لباس های مردانه برای بهار و تابستان 2018 را به نمایش گذاشتند. این مجموعه ها تحت تاثیر دهه های 60- 90 میلادی مد مردانه بودند و از آن ها الهام گرفته اند. بعد از مد زمستان و پائیز حالا نوبت ترندهای لباس مردانه برای بهار است. پوشاک و مد مردانه در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده و در رقابت تنگاتنگی با مد لباس های زنانه است و طراحان مد مردان تمام خلاقیت و هنر خود را به معرض نمایش می گذارند. در این مجموعه ها  شما شاهد لباس هایی هستند که از دهه های 60 ،70 و 90 الهام گرفتهشده است و البته با ترکیب با  نسخه های مدرن تر .

ترند و مد بهار و تابستان 2018 لباس های مردانه

بهار و تابستان 2018

جسورترین نگاه مد سال 2018 به سبک هاوایی است .این طراحی ها که گویی برای فصل تابستان طراحی شده اند دارای طرح های با نقش گل ورنگ های شاد هستند. شما می توانید این طرح های رنگی و گل گلی را در پیراهن ،بلوز ، تی شرت و شلوارهای مردانه ببینید. لویی ویتون نیز یکی از این برندهای برتر است که در طراحی لباس های مردانه از این طرح ها و نقوش استفاده کرده است.

زمانی که صحبت از ترند و مد مردانه می شود لباس های رسمی و کت و شلوارها جایگاه ویژه ای دارند.اغلب مردان هنگام استفاده از کت و شلوار برای مهمانی های رسمی از رنگ های تیره مانند سیاه ،سرمه ای و غیره استفاده می کنند. اما امسال در لباس های مردانه بهار  2018 رنگ های تیره جای خود را به رنگ های روشن و شاد مانند نارنجی ،سبز و رنگ های جسورانه تر داده اند.

بهار و تابستان 2018

جزو جدایی ناپذیر از مردها یعنی شلوارک ها نیز در سال 2018 بسیار مطرح شده است. بسیاری از برندهای مطرح نیز شلوارک های زیاد با طرح های متفاوت تولید و طراحی کرده اند و آنها را با تی شرت و پیراهن های مردانه ست کرده اند. مانند مد و ترند زنانه 2018، مد مردانه نیز بسیار راحت ،سبک و ورزشی است.

در واقع طرح های سال 2018 بیشتر شامل لباس هایی است که در عین شیک بودن بسیار راحت هستند.

در ادامه بخوانید :

هفته مد میلان ، تاثیرگذارترین رنگ های بهار و تابستان ۲۰۱۷/۱۸ در برند مطرح Fendi

کلکسیون جدید ساعت های FENDI گلباران شدند !