محصولی جذاب و آموزشی برای تمامی سنین !

ماه ژاونیه میلادی زمان آغاز معرفی محصولات جدید کمپانی های تکنولوژی است. امسال نیز کمپانی های فعال در حوزه موسیقی و تکنولوژی به معرفی محصولات جدید خود پرداخته اند. کمپانی های نظیر آرتوریا با سینت ماژولار جدید، کورگ با میکسر کوچک سری volca و مووگ نیز با درام سینت جدید خود. اما همه اینها یک طرف پیانو کاردبرد نینتندو برای سوئیچ واقعا یک محصول فان و آموزشی برای تمامی سنین است مخصوصا کودکان است.

در ادامه بخوانید : این کارتریچ، Game Boy (آتاری دستی) قدیمی شما را تبدیل به سینت آنالوگ می کند!

 

پیانو کاردبرد نینتندو برای سوئیچ یکی از جالب ترین دیوایس های سال 2018

کمپانی نینتندو این کاربورد را یک محصول نوآورانه و تعاملی برای بازی و خلاقیت معرفی می کند

Nintendo Labo اولین افزونه اصلی برای کنسول سوئیچ است که طراحی ماژولار آن اجازه می دهد تا بر روی تلویزیونقابل پخش شود یا به صورت دستی از آن استفاده شود. شما حتی نمیتوانید LABO را یک بازی ویدیویی بنامید – زیرا این محصول، مجموعه ای است از اسباب بازی های مقوایی مسطح که از اجزای کنسول Switch برای نیرو بخشیدن به آنها استفاده می شود. در ادامه ویدیو معرفی این محصول را تماشا کنید تا درک بهتری نسبت به نحوه عملکرد آن داشته باشید.

[aparat id=”hHUwI”]

نینتندو می گوید: “با هر کیت نینتندو Labo، بچه ها می توانند ورق های مقوایی را که مختص ارتباط با کنسول های نینتندو سوئیچ و کنترل های Joy-Con طراحی شده به وسیله ای به نام Toy-Con تبدیل کنند.همانطور که شما سرگرم ساخت و بازی هستید با نحوه عملکرد و تکنولوژی ارتباط کنترلر با کاردبرد پی می برید و در ادامه می توانید راه های مختلی جدیدی برای استفاده از Toy-Con کشف کنید.


در ادامه بخوانید : درام کیت مقوایی Obilab در کمال تعجب صدای باورنکردنی دارد


البته قطعا استفاده از Robot Kit که به شما امکان می دهد لباسی همانند روبات داشته باشید و به بازی با آن بپردازید بسیار جذاب و جالب است اما مهمترین و جالب ترین ویژگی این کاردبرد ها، پیانو کاربرد نینتندو برای سوئیچ (cardboard piano) است. شما این پیانو مینیاتوری کوچک را بوسیله کاردبرد مقوایی میسازید حتی کلید ها را، Joy-Con ها در طرفین قرار می گیرند و نمایشگر در وسط با فشردن کلید های پیانو، بخش نمایشگر صدای پیانو را تولید می کند.

پیانو کاردبرد نینتندو برای سوئیچ یکی از جالب ترین دیوایس های سال 2018

اما مسئله جالب تر نحوه عملکرد این مقوا ها در کنار کنترلر سوئیچ است.دوربین اینفرارد موجود در Joy-Con ها می تواند کلید ها را ببنید و تشخیص دهد شما کدام کلید را فشار میدهید، این اطلاعات به بخش نمایشگر ارسال می شود و صدای متناسب کلیدی که فشرده شده است پخش می شود.. به علاوه ناب هایی نیز برای کنترل و تغییر دادن صدای پیانو نیز وجود دارد که امیدواریم در آینده قابلیت آنها بیشتر شود.


همچنین بخوانید :استودیو آهنگسازی Korg Gadget سال آینده برای نینتندو سوئیچ عرضه می شود


کمپانی نیتندو و کنسول سوئیچ، آنچه را که مردم از یک کنسول بازی های ویدئویی انتظار دارند ارتقا داده ، و اکنون به نظر می رسد که Labo در جذب بچه ها (و بزرگسالان) برای آموزش و نوآوری و ساخت موسیقی بیار موفق باشد. با اینکه تا نمایشگاه NAMM 2018 زمان کمی باقی ماند اما همچنان به نظر می رسد این پیانو کاردبرد نینتندو برای سوئیچ یکی از جذابترین محصولات سال 2018 باشد.

کاردبرد نینتدو قرار است در دو نسخه با قیمت های 69.99 و 79.99 از ماه آوریل 2018 در دسترس عموم قرار گیرد.

 

همچنین بخوانید :