پیشنهاد فیلم این هفته به انیمیشن ایموجی یا شکلک ها می رسه!  چه طوره آخر هفته رو کنار خونواده و با دیدن یه انیمیشن جذاب بگذرونین. اگر موافقین، همراه من باشید تا با هم به دنیای جالب ایموجی ها بریم!

می تونین پیشنهاد فیلم هفته قبل رو اینجا ببینین.

 

فیلم پیشنهادی مجله وارونه ؛ ماجراهای بوکارو بانزایی در بعد هشتم

 

این انیمیشن، داستان شکلک هاییه که ما گاهی بدون احساس روشون ضربه می زنیم و گاهی با شوق و علاقه! و در هر دو مورد تنها یک نتیجه روی صفحه ظاهر می شه. اما داستان به همین راحتیا هم نیست که گمان می کنین. اونا برای خودشون دسته بندی و درجه و کبکبه و دبدبه دارن. حتی خونواده! این فیلم که دیدنش رو به بزرگا و کوچیکا پیشنهاد می کنم، حس اعتماد به نفس رو توی بیننده زنده می کنه. و آدمها رو به مبارزه با روزمرگی دعوت می کنه. یادشون می ده یا بهشون یادآوری می کنه که برای اهدافشون بجنگن و تسلیم نشن. حتی در بدترین شرایط.

کل ماجرای فیلم به دو قسمت تقسیم میشه. دنیای ایموجی ها که توی موبایله و دنیای آدمها. توی دنیای موبایلی اتفاقاتی می افته که روی دنیای ما تاثیر می گذاره. گذشته از این که داستان، چقدر در پیشنهاد فیلم تاثیر داشته؛ برای من این نکته جالب بوده که اونها منظورم نویسنده ها و فیلمساز های خارجی به ویژه غولهای آمریکاییه – از لحاظ جثه فکری و گاهی جسمی 🙂 –  از هر موردی توانایی تولید فیلم و قصه دارن! به شخصه قبل از دیدن این انیمیشن، تصور این حد لذت رو نداشتم. البته قبلا انیمیشن هایی بودن که برام غافلگیرانه به حساب می اومدن مثل رالف خرابکار. که از قضا فضای کلی این دو مشابهت های جالبی دارن.

اما …… اما اگر بعد از خوندن این پیشنهاد فیلم، به امید خدا ترغیب شدین که فیلم رو ببینین و برای حصول اطمینان دست به دامن گوگل شدین؛ مواظب فکتون باشین که نیفته! یا دور از جونتون به ادای کلمات ناشایست – به من – کمک نکنه. می دونی چرا؟ برای اینکه سر پخش و تولید این انیمیشن، بین پارامونت و داداشای وارنر ( برادران وارنر) از یک طرف و سونی از طرف دیگه؛ گیس و گیس کشی ای بوده که نگو و نپرس! به همین خاطر، به گمان من، احتمال سم پاشی علیهش دور از تصور نیست!

 راتن تومیتو فیلم رو به یه چیزی بیشتر از گوجه گندیده تبدیل کرده و با 109 رای و 9% از صد در صد امتیاز؛ فیلم رو مورد عنایت قرار داده. وضع باقی سایتهای نقد و البته روزنامه و مجله ها, دست کمی از راتن تومیتو ندارن! اما توجه کنید که صحبت از دو قدرت بزرگ صنعت فیلمه و به عبارتی بحث رو کم کنیه. و صد البته توجه داشته باشین که پیشنهاد فیلم یه چیزی شبیه مزه غذاست. ممکنه همه با هم هم سلیقه نباشن. اصلا من دیگه حرفی نمی زنم و باقی قضایارو به خودتون واگذار می کنم. بسم الله…

تا پیشنهاد فیلم بعد که باز هم یه انیمیشنه با این تفاوت که برای بزرگسالان مناسبه! بدون خونواده و با دوستان!

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید