آیا شما هنوز مجرد هستید و فکر می کنید زمان آن رسیده تا عشق زندگی خود را پیدا کنید؟ حتی ممکن است شما از مجردی خود لذت ببرید اما مدام با خود فکر کنید که چرا روابط شما پایدار نیستند؟ و چرا هنوز مجرد هستید ؟ برای این احساس شما دلایلی وجود دارد که برخی از آن ها بسیار واضح هستند و برخی دیگر بسیار دشوار. ما در این مطلب 10 دلیل برای مجرد بودن شما را بازگو می کنیم؟

چرا هنوز مجرد هستید ؟

1-مجرد بودن را دوست دارید.

این موضوع هیچ ارتباطی به تنبل یا مشکلات اجتماعی ندارد ،برخی از زن ها مجرد بودن را دوست دارند.برخی از زن ها دوست دارند به جای داشتن رابطه ،وقت و زمان خود را به خانواده و دوستان خود اختصاص دهند و کارهایی را که به آن ها علاقه دارند را انجام دهند و از آن لذت ببرند.اما برای تغییر زندگی خود سعی کنید به پیشنهاد های مناسب فکر کنید .زیرا ممکن است با مرور زمان دیگر از مجرد بودن لذت نبرید.


همچنین بخوانید: مجردها از شنیدن این 20 جمله متنفرند!


2-فراموش نکردن عشق قبلی

این یکی از دلایل واضح پاسخ به پرسش که چرا هنوز مجرد هستید است. با خود روراست باشید. آیا هنوز نتوانسته اید که عشق قبلی خود را فراموش کنید. این مشکل باعث می شود از زندگی لذت نبرید و همواره احساس بدی داشته باشید. سعی کنید گذشته را فراموش کنید و به ورابط جدید فکر کنید. این موضوع را فراموش نکنید که شما فقط یک بار حق زندگی کردن دارید.

3-انتخاب شریک صحیح

این مسئله کاملا منطقی و صحیح است. اما توجه داشته باشید که استاندارد های خود را واقع گرایانه انتخاب کنید. شما حتما نباید با یک شاهزاده ازدواج کنید. برای تعیین استانداردهای خود منطقی باشید و با توجه به شرایط درست تصمیم بگیرید.


همچنین بخوانید :چه چیزی باعث کشش و جاذبه بین افراد می شود؟


4-از صدمه دیدن هراس دارید.

در واقع همه انسان ها این هراس را دارند. سعی کنید بر ترس خودغلبه کنید. در روابط خود خواسته هایتان را بیان کنید و از دقایق زندگی خود لذت ببرید. انتخاب شریک صحیح و منطقی باعث می شود که شما آسیب نبینید.

5-از اولین قرارهای ملاقات هراس دارید.

ممکن است ملاقات برای اولین بار با فردی بسیار عجیب باشد، و جلسه به نحوی بسیار عجیب و غریب به پایان برسد. احتمالا دلیل این ترس شما این است که جلسات دوم ویا حتی سوم نیز برای شما جالب نبوده است و انرژی کافی را از طرف مقابل دریافت نکرده اید. اما اگر فرد پیشنهادی استانداردهای شما را دارد کمی به او زمان بدهید و سریعا تصمیم گیری نکنید.


همچنین بخوانید :زبان بدن در اولین ملاقات در مورد شما چه می گوید ؟


6-مردان خوب متاهل هستند!

زباله یک زن ممکن است گنج زن دیگری باشید.لطفا از مردها نا امید نشوید و این طور فکر نکنید. همیشه امید داشته باشید و با انرژی خود پیش به سوی جلو بروید.

7-انتخاب مردان اشتباه

گاهی فقط برای داشتن یک رابطه با هر انسانی وارد رابطه می شوید. گاهی ترس از تنهایی باعث می شود که هر انسان اشتباهی را برای رابطه انتخاب کنید. اگر می خواهید رابطه ای شاد و سالم داشته باشید قبل از هر چیز خود را دوست داشته باشید و برای خود وقت بگذارید. در غیر این صورت همواره مردان اشتباه را انتخاب می کنید.

8-قبول نکردن پیشنهادات

باور کنید ما می دانیم که  دراز کشیدن در مقابل تلویزیون و مشاهده سریال مورد علاقه  چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. اما به بیرون بروید و حس داشتن یک رابطه خوب را از خودتان دریغ نکنید. به پیشنهادات خود فکر کنید.

9-عدم رسیدگی به ظاهر خود

رسیدگی به ظاهر خود ارتباطی با مجرد و یا متاهل بودن شما ندارد. نظر دیگران در مورد شما اهمیت ندارد. به وضعیت ظاهری خود رسیدگی کنید، ورزش کنید. زیرا این کار باعث افزایش اعتماد به نفس شما می گردد.

10-بهانه کردن شغل

یک  زن موفق می تواند هم در زمنیه شغلی و هم در زمینه زناشویی موفق باشد و شغل خود را بهانه قرار ندهید. شاید اتفاقات تلخ گذشته باعث شده که شما شغل را بهترین راه فرار برای ازدواج بدانید. اما گذشته خود را فراموش کنید و به زندگی امید داشته باشید.

در ادامه بخوانید :

با ۱۴ حقیقت در مورد زندگی انسان های مجرد و تنها آشنا شوید!!

۹ موضوع که حتما باید قبل از ازدواج در مورد آن ها با شریک زندگی خود صحبت کنید ؟