کاست پلیری حرفه ای برای استودیوهای موسیقی !!!

در سال 2018 جایی که کمپانی های استریمینگ در حال عرض اندام هستند، فرمت هایی همانند کاست و وینیل رو به کمرنگ شدن هستند گرچه فروش آلبوم های موسیقی بر روی کاست تا ۳۵ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش داشته است ، اما هنوز از آینده این فرمت ها نمی توان مطمئن بود. با این حال هنوز کمپانی های مطرح صوت و تصویر به فرمت کاست علاقه نشان میدهند و کاست پلیر دوگانه تاسکام یکی از همین نمونه ها است. تاسکام با انتشار جدیدترین دک دوگانه کاست خود 202mkVII نشان می دهد هنوز فرمت کاست به طور کامل از بین نرفته است.!

در ادامه بخوانید »

It’s OK اولین کاست پلیر بلوتوث قابل حمل جهان معرفی شد! 

چگونه دی وی دی یا سی دی خش دار را تعمیر کنیم؟!

البته کاست پلیر دوگانه تاسکام با قابلیت 4 ترک ، 2 کانال و نصب بصورت رک، برای مصرف خانگی تولید نشده و بیشتر برای آهنگسازان و استودیو های موسیقی طراحی شده است. همچنین بخوانید : Elbow پخش کننده نوار کاست به اندازه کف دست است ! با این دیوایس جذاب آشنا شوید

202mkVII همانند ترن تیبل های Audio Technica و Sony دارای یک بخش مدرن است و آن هم خروجی USB در پشت دستگاه برای تبدیل سینگال آنالوگ به دیجیتال است. یکی دیگر از ویژگی های مهم کاست پلیر دوگانه تاسکام قابلیت مانیتورینگ سیگنال خروجی است. به این ترتیب شما می توانید با اتصال هدفون به جلوی دستگاه بر روی سیگنال خروجی نظارت داشته باشید.

آیا ساخت دیوایس های اینچنینی کمکی به بازگشت فرمت فراموش شده کاست خواهد کرد؟ این سوالی است که با شک می توان پاسخ داد. با این حال کاست پلیر دوگانه تاسکام با قیمت 500 دلار از همین حالا از وب سایت Tascam قابل خریداری است.

همچنین بخوانید