ترکیب تکنولوژی و صنعت مد

کاپشن های مجهز به هیتر از قبل موجود بودند، کاپشن های هیتر دار همراه با اپلیکیشن نیز حضور داشتند اما این کاپشن هوشمند مجهز به هیتر که به تازگی توسط کمپانی Ministry of Supply در وب سایت کیک استارتر  معرفی شده چیز دیگری است. نام این کت Mercury Intelligent Heated Jacket نام دارد و با توجه به یادگیری ماشینی می تواند الگوهای گرمایشی خود را بصورت خودکار تنظیم کند.

همچنین بخوانید : این کت های چرم به شما اجازه می دهد تا موسیقی را از طریق بدن خود تجربه کنید

این کاپشن هوشمند می تواند با توجه به دمای محیط بدنتان را گرم کند !

این کاپشن هوشمند دارای 3 المنت گرم کننده است. یکی در پشت کاپشن و دوتای دیگر درون جیب ها تعبیه شده اند. این هیتر ها دارای باتر 1000 میلی آمپر قابل تعویض هستند و بوسیله USB Type-A شارژ می شوند. رویهم رفته این 3 المنت می توانند گرمایی معادل 10 وات را ایجاد کنند دمای حدود 57 درجه سلسیوس.البته برای جلوگیری از گرمای بیش از حد این المنت ها با رسیدن به دمایی بالاتر از 57 درجه بصورت خودکار خاموش می شوند.


همچنین بخوانید : اولین کت هوشمند لیوایز و گوگل با قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار می شود + ویدیو


این کاپشن هوشمند می تواند با توجه به دمای محیط بدنتان را گرم کند !

از ویژگی های جالب این کاپشن توانایی گرمایش 90 ثانیه بعد از روشن شدن است. همچنین مهمترین ویژگی آن هوشمند بودن این کاپشن است. ژاکت دارای سنسورهای خارجی است و می تواند دمای المنت ها را با توجه به دمای محیط تنظیم کند. بنابراین، اساسا، می تواند تشخیص دهد شما نیاز به چه میزان گرما دارید. از آنجا که یک شتاب سنج درون ژاکت نیز وجود دارد، میزان گرما بر اساس تحرک شما محاسبه می شود و اگر هنگام راه رفتن یا دویدن باشید کاپشن دما را بر اساس دمای بدن شما تنظیم می کند. با این وجود، می توانید تنظیمات دستی را از طریق برنامه همراه آن انجام دهید.

این ژاکت هوشمند قرار است در ماه نوامبر و با قیمت 295 دلار روانه بازار شود.

 

در ادامه بخوانید :