تبلیغاتی هدفمند

کمپانیbeats مدتی است برای کمپین تبلیغاتی هدفون های بیتس Beats Studio 3 اقدام به ساخت تیزهای داستانی کوتاه با نام  Above The Noise کرده است و برای این منظور از افراد مشهوری نظیر کانر مک گرگور و دی جی اسنیک در این ویدیو ها استفاده کرده است.

هدف این تبلیغات ایجاد انگیزه برای تمامی افراد جهان است مخصوصا افرادی که هیچ امیدی برای موفقیت ندارند. برای همین منظور کمپین تبلیغاتی هدفون های بیتس از افراد مشهوری که در محله های فقیر نشین زندگی می کرده اند و برای موفقیت نیاز به عبور از راه بسیار سختی داشته اند استفاده کرده است. کانر مک گرگور نمونه بارز این نوع افراد است بهترین فایتر UFC شخصی که تا همین 5 سال پیش هیچ درآمدی نداشته و به سختی به زندگی خود و تمرین کردن ادامه میداده و حالا او قهرمان در دو دسته بندی وزنی مسابقات UFC است و یکی از معروفترین و محبوبترین ورزشکاران جهان است.

در این تیزر از آهنگ Juicy، رپر معروف The Notorious B.I.G استفاده شده است که یکی از هنرمندان مورد علاقه کانر نیز می باشد و لقب این ورزشکار نیز The Notorious است.


همچنین »

بهترین هدفون های ورزشی 2020 

راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس

از کانر مک گرگور تا کیلین مورفی: خوش تیپ ترین مردان جهان با کت و شلوار 


در قسمت بعدی سری Above The Noise  بیتس به سراغ دی جی اسنیک رفته است هنرمندی که به گفته خودش به غیر لز موسیقی هیچ توانایی دیگری نداشته! او در یکی از محله های فقیر پاریس جایی که هیچ وقت در تلویزیون آن را مشاهده نمی کنید زندگی می کرده است، او در ویدیو تبلیغاتی که به نوعی بایوگرافی کوتاهی از او است، می گوید من نماینده افرادی هستم که هیچ امیدی برای موفقیت ندارند و هیچ کسی آنها را باور ندارد !!!

در این تیز نیز از یکی از آهنگ های موفق دی جی اسنیک با نام A Different Way استفاده شده است.